Ja dat kan, je kan hem zelfs direct op je monitor aanluiten met een ding wat ze hebben bij www.psxshop.nl
Vandaag is het feest en morgen ook.
Lijkt me wel, als je een pc-spel met tv-out op tv speelt ziet het er ook Playstation-achtig uit (beetje wazig)Op dinsdag 11 december 2001 17:00 schreef LaptopDude het volgende:
Word het beeld daardoor ook scherper en mooier?
Als het om scherper en mooier gaat koop dan een rgb kabel.
Dat zorgt ervoor dat je een heel erg scherp beeld krijgt.
Ik heb zo'n ultimate scart kabel gekocht (omdat ik ook dvds kijk (ook al wordt dat beeld niet verbeterd). En als ik GT3 speel kan je nu je kilometer afstand lezen, de teksten die bij de verschillende tuningparts staan zijn zeer duidelijk. En de kleuren zijn mooi. Eerst was je snelheidsmeter oranje en nu is ie gewoon rood.
Ga maar kopen. Is een goed idee.
Dat zorgt ervoor dat je een heel erg scherp beeld krijgt.
Ik heb zo'n ultimate scart kabel gekocht (omdat ik ook dvds kijk (ook al wordt dat beeld niet verbeterd). En als ik GT3 speel kan je nu je kilometer afstand lezen, de teksten die bij de verschillende tuningparts staan zijn zeer duidelijk. En de kleuren zijn mooi. Eerst was je snelheidsmeter oranje en nu is ie gewoon rood.
Ga maar kopen. Is een goed idee.
Volgens mij wordt het beeld niet mooier als je hem via je gele tulp stekkertje in je tv-in propt. Het gaat erom dat het signaal k*t is. Hij moet namelijk in 1 stekkertje met 2 contactpunten al de beeldinfo kwijt. Bij een scart is het onderverdeelin in rgb en worden de kleuren apart doorgegeven (en nog wat dingen zijn beter maar dat weet ik nietOp dinsdag 11 december 2001 17:00 schreef LaptopDude het volgende:
Word het beeld daardoor ook scherper en mooier?
bij Scart-RGB zit het onderverdeeld in meerdere kanelen ja (losse RGB, per kleur een los sync signaal, losse audio signalen etc.)Op dinsdag 11 december 2001 17:36 schreef GeJe het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het beeld niet mooier als je hem via je gele tulp stekkertje in je tv-in propt. Het gaat erom dat het signaal k*t is. Hij moet namelijk in 1 stekkertje met 2 contactpunten al de beeldinfo kwijt. Bij een scart is het onderverdeelin in rgb en worden de kleuren apart doorgegeven (en nog wat dingen zijn beter maar dat weet ik niet)
Bij een willekeurige scartkabel kan het nog net zo goed een composite (dus RGB over 1 pin) zijn.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
nou tnx allemaal, af en toe is je monitor ook wel fijn, en ik vroeg het me gewoon af.
Een vriend van me heeft het via een doosje aangesloten op z'n 19 monitor en is er niet zo tevreden over. Het beeld is onscherp en de kleuren een beetje flets.
Ik had begrepen dat je het ook op de TV-in van een videokaart kon aansluiten. Wat het resultaat daarvan is weet ik niet.
Ik had begrepen dat je het ook op de TV-in van een videokaart kon aansluiten. Wat het resultaat daarvan is weet ik niet.
Verwijderd
Kan 'm nergens vinden bij PSX shop,...
Weet iemand misschien ander adres waar ze dat 'ding' verkopen?
Lik-sang, je lokale gameshop (dus niet uit zo'n keten als Dixons/FRS/etc.)Op woensdag 13 februari 2002 19:00 schreef DrJ het volgende:
Kan 'm nergens vinden bij PSX shop,...
Pagina: 1