Ik wil binnenkort een Matrox RT2500 DV-editing-plank aanschaffen, maar was even benieuwd of er hier ook tweakers zijn die al evaring met deze plank hebben en wat ze ervan vinden.
Ik zou ook graag wat meer over deze kaart willen weten.
Ik heb begrepen dat hij alleen in 48khz wave audio kan cappen. (via de audio-in die erop zit)
Is dat zo? Kan ie niet in 44khz wave cappen?
Kan je alleen cappen via de hardware matrox codec (in YUV2 avi) of kan je daar bijvoorbeeld ook vanaf wijken en bv YUV2 uncompressed of huffyuv(dat is een lossless codec) kiezen.
Ik heb begrepen dat hij alleen in 48khz wave audio kan cappen. (via de audio-in die erop zit)
Is dat zo? Kan ie niet in 44khz wave cappen?
Kan je alleen cappen via de hardware matrox codec (in YUV2 avi) of kan je daar bijvoorbeeld ook vanaf wijken en bv YUV2 uncompressed of huffyuv(dat is een lossless codec) kiezen.
Verwijderd
Ik gebruik, althans tracht te gebruiken, een RT2000 die ik alweer twee jaar bezit. Ik heb het idee dat de kaarten erg nauw aan elkaar verwant zijn.
Het hardwarematig uitvoeren van allerlei effecten heeft een instabiel systeem onder w2k tot resultaat. Op dit moment is mijn systeem 1350 uur idle omdat het zo lang geleden is dat ik iets met video heb gedaan. Premiere heeft niet mijn voorkeur, en Matrox heeft alle 2000 gebruikers belooft binnen enkele maanden met w2k ondersteuning te komen in jan. 2000. De dual die ik daarvoor kocht is wat dat betreft twee jaar lang niet benut.
Tot nu toe vol met HW en SW bugs. Ik zou het niet doen!
Het hardwarematig uitvoeren van allerlei effecten heeft een instabiel systeem onder w2k tot resultaat. Op dit moment is mijn systeem 1350 uur idle omdat het zo lang geleden is dat ik iets met video heb gedaan. Premiere heeft niet mijn voorkeur, en Matrox heeft alle 2000 gebruikers belooft binnen enkele maanden met w2k ondersteuning te komen in jan. 2000. De dual die ik daarvoor kocht is wat dat betreft twee jaar lang niet benut.
Tot nu toe vol met HW en SW bugs. Ik zou het niet doen!
pinnacle heeft net een kaart uitgebracht die iets duurder en iets beter is, kijk even in de laatste computer!totaal, daar zou ik zelf wel voor gaan