[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Ja maar op die line in werkt geen enkele microfoon heb er al meerdere geprobeert.Op dinsdag 11 december 2001 16:46 schreef Pankoek het volgende:
Op de soundkaart achterin pc zit toch line-in en line-out
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
Alles staat net niet op volOp dinsdag 11 december 2001 16:55 schreef Pankoek het volgende:
toch wel, je moet er wel voor zorgen dat die line-in ni op mute staat
Line-in werkt niet omdat zo'n microfoon te weinig signaal afgeeft, dat moet dus extra versterkt worden. Bij de meeste soundcards zit ook een optie 'Mic Gain ( +20dB )', daarmee zet je die versterking aan of uit. Een line-ingang heeft zoiets niet, dus mic op line-in gaat niet werken...
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Ik heb de versterking al aan staan. Maar dat helpt dus ook niet.Op dinsdag 11 december 2001 20:30 schreef Flotter het volgende:
Line-in werkt niet omdat zo'n microfoon te weinig signaal afgeeft, dat moet dus extra versterkt worden. Bij de meeste soundcards zit ook een optie 'Mic Gain ( +20dB )', daarmee zet je die versterking aan of uit. Een line-ingang heeft zoiets niet, dus mic op line-in gaat niet werken...
Hoe krijg ik het dan wel werkend want daar ging het om. Kan ik ook een headset kopen waar een kastje tussen zit (heb ik ergens gezien op trust) zou het hiermee wel willen?
Verwijderd
Gaat nie werken:: is condensator mic. heeft phantom power nodig:: externe voeding, en die geeft alleen een mic ingang en niet een line in...
Das redelijk ***
moet ik dus toch maar de draadjes uit elkaar trekken en dan gewoon 1 naar achter en 1 naar voor.
Pagina: 1