X-com liefhebbers: Freedom Ridge `doorstart`

Pagina: 1
Acties:

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kijk hier.

Dit wordt een remake/vervolg van X-com :D

Ik geloof zelfs dat de zelfde ontwikkelaars er aan werken..eerder dit jaar bloeide het project dood door gebrek aan geld maar als je het berichtje leest..

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-01 15:56

Simkin

Bzzzzz

jaaa, ufo enemy unknown....hebbuh!

• Apocca
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08-2022
Ze gaan door? VET!! :P ik ben zelf een echte x-com fan, ennuh dit spel zag er all errug mooi uit (screenshots).

Verwijderd

Wordt dit eindelijk weer een "echt" X-Com spel?
Want na die zooi als Enforcer, Interceptor (ook dat is niet echt X-Com) en wat Alliance had geweest wil ik toch wel weer iets in de trend van UFO: Enemy Unknown en X-Com: Terror from the Deep :)

• Agent-X
  • Niet online
Het wordt waarschijnlijk een `echt` X-com spel ja :)
ZIN!
Nu is er naast Unreal2 een ander spel dat ik zeer graag zie verschijnen.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
woehoe !!

X-Com is gewoon de beste !! Zit nog steeds TFTD te spelen. Heb nog steeds niet uitgespeeld.

dikzak

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

YESSS, ik heb wel weer zin in een hele dag aliens te grazen te nemen met high-tech equipment of geresearchte alien wapens :)
Ben erg benieuwd naar de 1e screenshots :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

ooooowwww beter dreamland lives agian, dit is echt super news, ik denk dat ik moet huilen :'( :)

Verwijderd

*zakdoekje geef*

Dit is idd erg goed nieuws, maar nu is het nog wel hopen of ze niet teveel op de graphics maar meer op de gameplay gaan letten :)

Is Freedom Ridge eigenlijk hetzelfde als X-Com: Genesis of waren dat 2 losse projecten?

Verwijderd

nou moet ie ENB turnbased zijn, EN niet gravity hebben (dat rukte in 3) EN multiplayer hebben. DAN gaat ie zo hard ownen dat ik CS er af gooi.

btw, heeft iemand ooit nog een nuttige multiplayer hack gevonden voor ufo 1 of tftd? dat exit, run script, start, load de hele tijd om hotseat games te doen met een maat dat was ik in een half uur echt keizat. (zeker als het ding nog crasht enzo ook :( )

Verwijderd

Gaaf nieuws, ik ben echt dol op alle X-COM games :)

Wilde een theme maken van alle geluidjes die in X-COM zitten, maar kan het absoluut niet vinden op Internet :{

• Agent-X
  • Niet online
Ik wil dat spooky muziekje van de eerste 2 delen wel graag hebben :7

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 21:34 schreef KnetterGek het volgende:
nou moet ie ENB turnbased zijn, EN niet gravity hebben (dat rukte in 3) EN multiplayer hebben. DAN gaat ie zo hard ownen dat ik CS er af gooi.

btw, heeft iemand ooit nog een nuttige multiplayer hack gevonden voor ufo 1 of tftd? dat exit, run script, start, load de hele tijd om hotseat games te doen met een maat dat was ik in een half uur echt keizat. (zeker als het ding nog crasht enzo ook :( )
Met UFO2000 kan je een beetje multiplayeren, maar daar zit/zat nog geen geoscape spul in. Het was gewoon een battle tussen X-Com en X-Com.

Verwijderd

WOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO !!!

Dit had ik nooit gedacht, had de hoop al lang opgegeven.

Als ze het maar niet verpesten, vond eigenlijk de originele concept (voor dreamland chronicles) prima.

edit:

Voordat jullie gaan zeuren, heb ik wat O tjes eruitgehaald :)

• Patryn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12-2021
He even snel tussen door,

Ik zou graag weer eens X-com: enemy unknown of X-com: terror from the deep spelen. Ik heb hem nog op floppies uit de 386 tijd dus dit is geen warez request.

Alleen het probleem is dat ie op mijn p3 500 dus veel te snel gaat. Nu heb ik al 2 keer een progje geprobeerd wat je computer langzamer maakt maar dit werkt niet echt. Weet iemand misschien een oplossing????

Plz want die spellen zijn echt vet

Verwijderd

w00000000000000000000000000t
I LIVE AGAIN!!!!!!!!!
GROUPHUG!!!!!!!!!!
dit is heftig!!!!!!

master echt heerlijk ergens een giro waar ik alvast geld kan storten om de productie te helpen????

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 16:49 schreef Simkin het volgende:
jaaa, ufo enemy unknown....hebbuh!
SUPER COOL!!!!

Xcom Apocalypse vond ik al weer een heel stuk minder, vage aliens, vage opties, vaag spel

ufo enemy uknown heb ik nog steeds en officieel, de 2e was ook wel cool, met die water aliens :)

Verwijderd

<.........................>

/me heeft hier geen woorden voor :o
hopelijk maken ze het ook écht af...
Pagina: 1