Toon posts:

K7T266 Pro 2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn bios en mobo in moet stellen voor de beste performance voor mijn systeem
Ik heb een Atlon XP 1.6 op een MSI K7T266 pro 2 mobo met 256 mb ddr geheugen... Draait onder XP
P.s. op dit moment krijg ik een melding "DRAM Clock = 266MHz,SDRAM cas latency is 2" Deze regel staat dik gedrukt?
Kan dit Kwaad?

Alvast bedankt

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

daar kun je niet mee geholpen worden.. dat is nou juist de lol van het tweaken

kijken wat het snelste werkt of tot welke snelheid het systeem stabiel loopt kan alleen door jou gedaan worden.. een paar benchmark programmas en een schone windows installatie en je kan beginnen met testen

als je er geen lol in hebt dan ben je geen tweaker (of geen tweaker wannabe like me) en zal je het verchil toch niet merken

veel suc6.. let the tweakotine flow

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Naar wat ik nu van WIndows XP weet is dat het slecht tegen tweakers bestand is...als hij tijdens het booten een keer vast loopt GROTE kans dat je registry naar de @#$% is! :( (Ik draai nu Windows 2k :z )

Ik heb m'n FSB op 141, m'n V-core op 1.85, m'n geheugen op CAS2 3-6-3, en mijn V-DDR op 2.7 (Anders loopt dat @#$% Infineon geheugen vast ;) )

Mijn XP-tje draait dus nu op 1622 MHz :9

(En nee die vetgedrukte regel kan geen kwaad...! :) )

Suc6!

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!