Eerst Tweakers, dan shoppen. Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jow, ben zo eens even aan het proberen om Unreal Tournament over 't internet te spelen. Lukt dus wel... alleen bestaan er ook 'maps' waar er alleen maar met 1 gun gespeeld wordt? ik wordt namelijk knettergek van al die 'futuristische' wapens.. moek niks van hebben.

Kortom.. kan ik ergens invullen (of zie ik het aan de serevr) met welke wapens er gespeeld wordt?

• Aiyakido
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Op dinsdag 11 december 2001 15:38 schreef samba het volgende:
Jow, ben zo eens even aan het proberen om Unreal Tournament over 't internet te spelen. Lukt dus wel... alleen bestaan er ook 'maps' waar er alleen maar met 1 gun gespeeld wordt? ik wordt namelijk knettergek van al die 'futuristische' wapens.. moek niks van hebben.

Kortom.. kan ik ergens invullen (of zie ik het aan de serevr) met welke wapens er gespeeld wordt?
hallo dork (sorry zal niet meer schelde) dan kun je toch beter RCTW of SoF of DF spelen, maar ut kan wel ergens bij optiens ofzo

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Volgens mij heb je het over instagib :P

Mjah.. meestal wil ik dat spelen en kom ik op normale servers..... ik zou niet weten hoe je dat makkelijk kunt filteren... :{

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op dinsdag 11 december 2001 15:39 schreef Dot het volgende:

[..]

hallo dork (sorry zal niet meer schelde)
Deze snap ik ff niet :? (misschien bekende van elkaar of zo?)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Aiyakido
  • Laatst online: 05-09-2022

Aiyakido

a.k.a Aiya Kido

Op dinsdag 11 december 2001 15:40 schreef Marv het volgende:
Volgens mij heb je het over instagib :P

Mjah.. meestal wil ik dat spelen en kom ik op normale servers..... ik zou niet weten hoe je dat makkelijk kunt filteren... :{
je kan ook gewoon zelf levels gaan verspreiden (die je zelf maakt met UTedit, heel makelijk ik kan ut ook) waar je alleen maar wapens in neerlegd die jij wil, of je download die op internet, kijk bv eens rond op planetunreal , daar weten ze antwoord op al je vragen ( www.planetunreal.com )

Verwijderd

Topicstarter
Deze snap ik ff niet :? (misschien bekende van elkaar of zo?)
nee.. en dat wil ik graag zo houden.. mooie pipo

• Outl@w
  • Laatst online: 09-11 20:53
Mutator Instagib is ingeschakeld :)

Btw, bij UT zijn et eigenlijk aleen maar futuristische wapens. Je kan overwegen om tactical-ops te instaleren :D

http://www.tactical-ops.to

Feyenoord!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:01

Fuelke

Forza Ferrari

http://games.telenet.be/servers.php?game=6

Soms staat er bij of er slechts 1 wapen toegelaten is

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 15:43 schreef samba het volgende:

nee.. en dat wil ik graag zo houden.. mooie pipo
Volgens je eerste bericht moet wil, wilt zijn :Y)

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 15:38 schreef samba het volgende:

Alleen met een "mod" kan je met 1 wapen spelen. Die staat bijna altijd aangegeven bij de servernaam.

Instagib , Rocket arena , shock arena , redeemer arena , enz.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik ben zat servers tegengekomen die maar 1 wapen heeft.
dan was dat die ene lichtgevende kogels geval, die niet echt kogels schiet, maar blauw licht.
en op die servers is dat blauwe dan orange geworden! :)

welke servers? :? geen id.. maar ze zijn er wel dus.

🌞🍃

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:22

Flapmo

and back is gigi!

En dat noemen we nou weer INSTAGIB :)))

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• drowsycreature
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-03 16:30
En dan heb je ook nog de beste Arena de Sniper Arena dat ruled echt enorm, ik speel het altij bij Fragalonia Sniper Arena #1 en #2 1 is Team Death Match, en daar komen onwijs veel Aimbots (weet iemand waar je zo'n aimbot banner ken downloaden) en #2 is Gewoon DM en daar spelen vele mensen met een aangepaste skin (dwz een normale skin die zwart gemaakt is of groen of een andere kleur weet ook iemand hoe je daar aan zo'n anti ding komt?) dus dat RULED wel goed

Calimer0

• Delta2
  • Laatst online: 29-10 05:05
Op dinsdag 11 december 2001 21:54 schreef drowsycreature het volgende:
En dan heb je ook nog de beste Arena de Sniper Arena dat ruled echt enorm, ik speel het altij bij Fragalonia Sniper Arena #1 en #2 1 is Team Death Match, en daar komen onwijs veel Aimbots (weet iemand waar je zo'n aimbot ken downloaden) en #2 is Gewoon DM en daar spelen vele mensen met een aangepaste skin (dwz een normale skin die zwart gemaakt is of groen of een andere kleur weet ook iemand hoe je daar aan komt?) dus dat RULED wel goed
OMFG, weer zo'n LAMER !!!! :D

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Verwijderd

Echt, pffffffffffffffft... :z

Assie wat anderes wil mod je geen UT speluh!!! |:(

:z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z :z

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:30
Op dinsdag 11 december 2001 21:54 schreef drowsycreature het volgende:
En dan heb je ook nog de beste Arena de Sniper Arena dat ruled echt enorm, ik speel het altij bij Fragalonia Sniper Arena #1 en #2 1 is Team Death Match, en daar komen onwijs veel Aimbots (weet iemand waar je zo'n aimbot banner ken downloaden) en #2 is Gewoon DM en daar spelen vele mensen met een aangepaste skin (dwz een normale skin die zwart gemaakt is of groen of een andere kleur weet ook iemand hoe je daar aan zo'n anti ding komt?) dus dat RULED wel goed
zit je nu alweer om een aimbot te zeuren :( ???
LAMER !!!

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 17:54 schreef You-Suk het volgende:

[..]

zit je nu alweer om een aimbot te zeuren :( ???
LAMER !!!
A-I-M-B-O-T-B-A-N-N-E-R

|:(

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 17:59 schreef Headbanger het volgende:

[..]

A-I-M-B-O-T-B-A-N-N-E-R

|:(
Na het aanpassen van zijn post ja :(

Verwijderd

ik vond m wel lachen :D

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik weet wel een aimbot voor je !

Men neme een groot wit vel papier.
Pak een schaar en knip een gaatje in het midden van het papier. Plak vervolgens het papier over je monitor heen.

Nu hoef je alleen maar op de vuurknop te drukken wanneer je iemand in het gaatje ziet verschijnen.

:) :)

<copyrights: Jentin :) >

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 19:30 schreef LoekieLeeuw het volgende:
Ik weet wel een aimbot voor je !

Men neme een groot wit vel papier.
Pak een schaar en knip een gaatje in het midden van het papier. Plak vervolgens het papier over je monitor heen.

Nu hoef je alleen maar op de vuurknop te drukken wanneer je iemand in het gaatje ziet verschijnen.

:) :)

<copyrights: Jentin :) >
CHEATER IK WIST WEL DAT IK JE VAKER HEB ZIEN CHEATTEN EN NU WEET IK HOE!!!! besterd
;)
Pagina: 1