Verwijderd
Femme Taken (HMOGOT)
Muldersweg 3
7261 LG RUURLO
+ 10,-
kleine moeite voor m'n oude username !
Muldersweg 3
7261 LG RUURLO
+ 10,-
kleine moeite voor m'n oude username !
Thanx, was natuurlijk wel een tijdelijke oude username, gebruik hem zelfs toch alweer een tijdje hier bij GoT.
Verwijderd
SWING...
(ik weet dat mijn reputatie niet beter wordt dan de van rafthor maaruh.. wat is dat eigenlijk voor een CD?
(ik weet dat mijn reputatie niet beter wordt dan de van rafthor maaruh.. wat is dat eigenlijk voor een CD?
Titan, de eerste actie van je die ik niet erg vind 
Ik vraag het me nu ook af, maar aangezien de topic al ruim een jaar oud is, denk ik niet dat deze CD's nog verkrijgbaar zijn, misschien dat we een CD kunnen krijgen van GoT voordat deze overgaat naar PHP, dan hebben we een mooi aandenken in de vorm van het oude UBB forum...
Itsme!
Ik vraag het me nu ook af, maar aangezien de topic al ruim een jaar oud is, denk ik niet dat deze CD's nog verkrijgbaar zijn, misschien dat we een CD kunnen krijgen van GoT voordat deze overgaat naar PHP, dan hebben we een mooi aandenken in de vorm van het oude UBB forum...
Itsme!
Bericht hierboven
Dit was een CD met alle topic van vóór BC1 (Big Crash 1, waarbij alle topics verloren gingen, maar niet de users). Later hebben we nog een BC2 gehad, en toen was écht álles weg, topics én users...
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1