Wat de hell is er gebeurt?

Pagina: 1
Acties:
  • 210 views sinds 30-01-2008

• DumB
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-01-2022
Heb ik het net voormekaar om een bekende gast te worden, is alles gereset. Nou, dat is het ergste nog niet vind ik. Opnieuw aanmelden..... cddumb@bigfoot.com bigfoor.com banned??????? ik heb toch recht op een beetje privicy? Nou, dan maar mijn echte email jcuppen@dds.nl -> dds.nl banned??????? wat de hack.... willen jullie soms dat ik een betaald tweakers.net emailadres neem.
ik weet niet of mijn vader er blij mee is dat ik zijn emailadres gebruik, maar kunnen jullie alsjeblieft die beveiliging een heel klein beetje afbouwen?

Verwijderd

Lees de threads maar in de General Chat en je snapt het wel.

Tja, die beveiliging: Liever een goed forum hoe je je lastig kan laten registreren dan een klote forum met slechte beveiliging.

• Danny
  • Niet online
DumB: dat is gewoon gedaan om grappenmakers een beetje de moed te ontnemen. Er zijn hier de laatste tijd nogal wat mensen geweest met vette onzin posts. Vanaf nu zullen wij (omdat ip adressen gelogd wordem) dan ook iedereen die doelbewust dit forum loopt te verneuken aangeven bij zijn/haar internet provider.
Anyway, anonieme email-adressen verbieden draagt al aardig bij om de relschoppers van de serieuze forummer te onderscheiden.

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Verwijderd

maar zoals je ook al in eerdere berichten heb gelezen heb ik (en anderen) geen zin om om mijn pa's email adres op geven, het geeft ook een stuk van mijn pribvedie (achternaam)

• Firefox
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

volgens mij is DDS.NL niet banned, maargoed.
Jongens, ik vind het onzin om dit allemaal doore3lkaar te blijven laten lopen. Ik was niet van plan om hier zwaar te blijven moderaten maar ik ga de komende dagen wel even de beuk er in zetten om de boel een beejte te stroom lijnen.

Zoals eerder gemeld dus graag je teleurstellinngen bij de teleurstellingen van anderen voegen. Losse meldingen betekent 10 keer uitleggen wat in 1 keer gedaan kan worden = onnodige irritatie.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Dit topic is gesloten.