Wordt steeds gebeld door dit nummer. Erg vermoeiend. Nu vraag ik me af of dit een prepaid is of niet, als het abbo is dan kan ik nog moeite doen richting de provider toch?Op dinsdag 11 december 2001 15:10 schreef MM- het volgende:
gsm gevonden?
Geef het nummer maar, dan zorg ik ervoor dat ie de komende 24 uur geen tijd heeft om te bellen (om de seconde een SMS laat geen ruimte over om te bellen
)
Op wat voor manier gebeld? Lastig gevallen? Of is het iemand die denkt dat het nummer van een ander is? Als het dat laatste is, leg je toch gewoon uit welk nummer hij steeds belt en dat dat niet het goede is... is het dat eerste tja idd achterhalen van welke provider het is en dan daar contact mee opnemen (wat imho ook bij pre-paid kan, is het iemand die anderen gewoon lastigvalt, dan kunnen ze altijd het nummer blokkeren, of die persoon nou geregd is of niet)
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
werkt dat ooknog bij KPN etc?Op dinsdag 11 december 2001 15:20 schreef Sick_Nick het volgende:
Geef het nummer maar, dan zorg ik ervoor dat ie de komende 24 uur geen tijd heeft om te bellen (om de seconde een SMS laat geen ruimte over om te bellen)
'k had ookwel zoiets, maar werkt nu nietmeer nu kpn al die gratis sms diensten blockt
(op een KPN telefoon dan he)
Volgens mij wel, heb hier ook een kpn prepaid liggen (oude gare T10s, voor het geval m'n eigen phone kapot gaat) en alles via hotsms.com komt gewoon aan. En dan mag jij gokken welke service dat programma gebruiktOp dinsdag 11 december 2001 15:21 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
werkt dat ooknog bij KPN etc?
'k had ookwel zoiets, maar werkt nu nietmeer nu kpn al die gratis sms diensten blockt
(op een KPN telefoon dan he)
Je kunt nooit weten wat dit is. Tegenwoordig kun je je nummer namelijk altijd meenemen naar een ander abonnement/provider.
Inderdaad, ik gebruik ook een KPN Prepay nummer voor mijn Ben abo
Maar wat doet hij dan? Bellen en weer ophangen of niks zeggen? Dan moet je hem gewoon terugbellen en vragen wat hij moet.
06135 = een prepay range volgens mij, 2 vrienden van me hebben beide een nieuwe prepay (trium nogiets) met een 06135 nr
Verwijderd
Dat wil niets meer zeggen tegenwoorden vanwege nummerportabiliteit. Ik heb een 06-518 nummer, normaal KPN zou je zeggen, maar zit nu toch echt bij Telfort Business Net
Verwijderd
Je kan ook berg keren terugbellen.
Op gegeven moment krijg je vast wel een keer dat nummer niet bereikbaar is, en krijg je vriendelijke vrouwenstem dat dit KPN/Libertel/Ben/Dutchtone/Telfort nummer onbereikbaar is.
Anders gewoon de klantenservices van elk bedrijf bellen met het verzoek om te kijken of het nummer bij hun hoort. Als ze zeggen doen we niet dan zeg je: ik moet toch weten waar ik mijn klacht heen moet sturen?
Op gegeven moment krijg je vast wel een keer dat nummer niet bereikbaar is, en krijg je vriendelijke vrouwenstem dat dit KPN/Libertel/Ben/Dutchtone/Telfort nummer onbereikbaar is.
Anders gewoon de klantenservices van elk bedrijf bellen met het verzoek om te kijken of het nummer bij hun hoort. Als ze zeggen doen we niet dan zeg je: ik moet toch weten waar ik mijn klacht heen moet sturen?
lol.. ik werd ook altijd gebeld en toen stuurde ik 1800 smsjes naar die gast toe.. daarna geen probleem meer
Pagina: 1