Toon posts:

Quicklaunch Shortcuts

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een keer ergens gelezen dat je met aan die quicklaunch bar ook mappen kan toevoegen, en die dan vanuit de quicklaunch bar kan extenden.
Zeg maar alla het Start menu. (Hoop dat het een beetje duidelijk is :) )

Want als ik nu een map toevoeg, en ik klik daarop, opent WIndows die map gewoon.

Verwijderd

Nieuwe toolbar maken, verwijzen naar een bestaande map.

Voila, als je op de ">>"drukt naast de naam van je toolbar op je taskbar, klapt ie met de inhoud open. Dit kan ook onder alle WinDoosjes met Active Desktop ondersteuning...

btw, zet er niet teveel in, de eerste keer wil het dan nog wel eens duren voor ie opent.

Verwijderd

Kan je er dan ook nog voor zorgen dat ie die iconen niet laat zien maar alleen het '>>' zonder dat je die toolbar verschuift naar de zijkant?!

Verwijderd

Zolang er een andere vlak tegenaastaat wel... anders dacht ik het niet.

Ik heb zelf mijn toolbars toch naar recht geschoven....

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-05 08:21

Nietzman

Woei!

Der is een 3rd party programmatje wat presies doet wat jij bedoeld... de naam is me echter even ontschoten :{

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 15:23 schreef Thugbear het volgende:
Zolang er een andere vlak tegenaastaat wel... anders dacht ik het niet.

Ik heb zelf mijn toolbars toch naar recht geschoven....
Jammers...maar dat schuiven is zo erg nog niet. tenks

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 15:31 schreef nietzman het volgende:
Der is een 3rd party programmatje wat presies doet wat jij bedoeld... de naam is me echter even ontschoten :{
ik denk dat je dit bedoelt

http://www.tsoftcentral.com/tlb/

je kan ook skins instellen, shortcuts voorzien van password en je hebt leuke plugins voor zoals winamp controls

Verwijderd

ik weet dat dit een oud topic is maar wat true launchbar kan moet toch ook handmatig kunnen? tweakje?

die TLB loopt steeds vast en mn systeem wordt er flink labiel van 8)7

Ik bedoel dus shortcuts op je quicklaunch die uitklappen. Ik wil een paar groepen maken. Als ik een nieuwe folder in een quicklaunch folder maak opent die in een apart raampie als ik em aanklik.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 12:48 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

OG_outlaw - dit is wel heel oud ;)

Open even een nieuw topic waarin je aangeeft wat je nu precies zoekt (eventueel met dit topic als referentie) en wat je problemen zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.