Toon posts:

price watch

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
is het niet mogelijk om bedrijven iedereweek een mail te laten sturen met hun producten en prijzen daar van naar tweakers.net en dat iemand dat dan invoert (dat wil ik ook wel doen)
en als je een systeem nu samenstelt, dan is het smoms duurden dan dat alles bij een zaak haalt door de verzend kosten dan kan je ook op geven wat de goedkoopste zaak is.

of dat je een bericht plaatst wat je wilt hebben en dat bedrijven een prijs geven hoeveel het kost inclusief verzend kosten. en dat naar de gene word gestuurd wie die dan heeft geplaatst. dat is toch veel makkelijker ;)

Verwijderd

wel makkelijker, maar dan moeten de bedrijven wel meewerken

Verwijderd

Topicstarter
dat vraag je dan Afbeeldingslocatie: http://got.pair.com/forum/smile.gif, is de prijslijst ook wat beter up to date

Verwijderd

En als die bedrijven dan ook nog zelf hun prijzen invullen kunnen ze er zelf ook nog voordeel mee krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
ze kunnen ze beter opsturen ander krijg je dat de ene het net iets anders noemt dan de ander

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Het is een leuk idee, maar heb je enig idee HOEVEEL tijd dit nou eigenlijk kost?

als je daar eenmaal aan begint gaat iemand er een halve week taak aan krijgen om puur al die informatie in te kloppen.

je kan je nu vol enthousiastmemelden om dat te doen maar na eeen paar weken komt het heftig je strot uit... geloof me.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Topicstarter
dan zal het idee, om de bedrijven het zelf te laten doen een beter idee is, of je moet zeggen dat ze op zo'n manier wordt geleverd dat je allen maar de bestanden op de server hoeft te zetten

Verwijderd

kunnen ze gelijk naar de concurrent kijken en wat aan hun prijzen doen Afbeeldingslocatie: http://got.pair.com/forum/wink.gif

Verwijderd

Nu we toch bezig zijn: Eigenlijk zouden alleen geregistreerde GoT'ers de shop survey mogen invullen. Ik denk dat veel reacties gewoon door het winkelpersoneel wordt ingevuld, kijk maar eens bij Comptech World. Dat is toch gewoon te positief, alles is perfect als ik die reacties moet geloven. De gebruikte namen zijn ook errug simpel: Jan, Kees, Piet...

• Ralph
  • Laatst online: 16-07-2019
Dat vond ik dus ook al.

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

Ja leuk bedacht Swift, maar het is voor die mensen ook een kleine moeite even te reggen hier op GoT..

Verwijderd

We moeten er ook rekening mee houden dat er zelfs zaken zijn die zelf niet aan hun Website updaten toekomen, dus als je dat zou vragen, krijg je helemaal een warboel.
Pagina: 1