Toon posts:

ps2 info

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waddup'

ik had een aantal vraagjes over de ps2 :

- is er of komt er nog een goeie tennisgame op de ps2
- zijn er 'nep' joypads/memcards met dezelfde functionaliteiten als die van sony ?
- is 8mb genoeg memcard genoeg ? ik weet niet hoe groot 1 savegame van bv gt3 is ..
- heeft de neokey dezelfde func. als de neo chip en weet iemand toevallig een ombouwservice in den haag e.o.
- is die neo2.2 eigenlijk wel wat ? sommigen zeggend dat hij het 9 van de 10 keer niet doet anderen zeggen van niet .. wat is ervan waar ??
- wat is de messiah 'light' ??

ik hoop dat iemand me kan helpen ..

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:46

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 11 december 2001 15:03 schreef hortical_don het volgende:
waddup'

ik had een aantal vraagjes over de ps2 :

- is er of komt er nog een goeie tennisgame op de ps2
Is dit misschien wat :? : Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/screenshots/vgnews/022201/wtatennis/wtatennis_screen001.jpg
(Is WTA Tour Tennis gevonden via Google

- zijn er 'nep' joypads/memcards met dezelfde functionaliteiten als die van sony ?
Nep joysticks iig wel, voor memcards weet ik het niet
- is 8mb genoeg memcard genoeg ? ik weet niet hoe groot 1 savegame van bv gt3 is ..
Ik vind 8MB een beetje overdreven groot op dit moment. Ik heb nu GT3 opgeslagen en heb nog 7,9xx kb over :P
- heeft de neokey dezelfde func. als de neo chip en weet iemand toevallig een ombouwservice in den haag e.o.
:X
- is die neo2.2 eigenlijk wel wat ? sommigen zeggend dat hij het 9 van de 10 keer niet doet anderen zeggen van niet .. wat is ervan waar ??
:X
- wat is de messiah 'light' ??
Een mod-chip die nog niet uitgekomen is ivm gerechtelijke stappen van Mijnheer Sony. Kortom: een concurerende mod-chip van de neo
ik hoop dat iemand me kan helpen ..

20*350ZO45°

Verwijderd

Neo en messiah maken toch geen mod chips meer :?

Goede tennis spel voor ps2 is denk is Tennis2k2, zelfde als die van de DC

Verwijderd

Ook zijn er plannen om Virtua Tennis van de Sega Dreamcast naar een nieuwere versie te porten, maken voor de playstation 2.

Er zijn ook niet sony-memorycards. Deze zijn te bestellen op diverse sites op internet, maar ook in de winkel en zijn ook in grotes van 16 mb te verkrijgen.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of neo en messiah er def. mee stoppen .. maar die neo 2.2 is nog wel te verkrijgen volgens mij ..

tennis 2k2 .. dat is toch niet virtua tennis (2) ??

Verwijderd

deze Tennis2k2 bedoel ik dus,

Afbeeldingslocatie: http://gamespot.com/gamespot/images/2001/dc/vt/header.jpg
:)

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Nog ff over die memorycard. Ik heb die officiele ab en dan krijg je ook die nieuwe dvd-player bij. Die slikt wel ff 2,2 meg weg.
Ik heb nog (met 6 spellen) 4 MB over.

En ik moet nog
GTA3
FFX
Metal Gear Solid
Time Crisis.

Dus ik denk dat ik dan nog 2,5 mb over heb ofzo.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Pagina: 1