Hallo, ik zit nu echt al een week te kutten met het volgende probleem. Voor de volgende site: http://www.unitas.nl/beta gebruik ik tabellen met de volgende code:
Echter, als ik inhoud in de hoofdcel zet (degene met de grootte: "375,665" verandert hij de celhoogte en celbreedte van de kleine cellen (die met de grootte "25,125"). Hoe kan ik de code zo krijgen dat de breedte van de hoofdcel en kleine cellen hetzelfde blijft? Ik los het nu op door van de hoofdcel telkens de breedte aan te passen zodat'ie even groot blijft, maar als ik later met dynamische pagina's wil gaan werken zal dat niet gaan lukken.
Als laatste vraag: Is het mogelijk om de hoogte laatste cel in de menustructuur (dus waar die non-breaker space in staat) automatisch mee te laten schalen naar de hoogte van de hoofdcel, dus dat de hoogte van de kleine cellen hetzelfde blijft?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| <table align="center" bgcolor="#FFFFFF" width="795" cellspacing="2" cellpadding="5" border="0" rules="all">
<tr>
<th colspan="2" height="150" align="center" bgcolor="#396BA5"></th>
</tr>
<tr>
<td height="25" width="125" align="center" valign="top" bgcolor="#C0C0C0" class="menu"></td>
<td height="375" width="670" align="left" valign="top" bgcolor="#D4D0C8" class="text" rowspan="5"></td>
</tr>
<tr>
<td height="25" width="125" align="center" valign="top" bgcolor="#C0C0C0" class="menu"></td>
</tr>
<tr>
</tr>
<tr>
<td height="25" width="125" align="center" valign="top" bgcolor="#396BA5" class="menuon"></td>
</tr>
<tr>
<td height="275" width="125" align="center" valign="bottom" bgcolor="#C0C0C0" class="menu">
</td>
</tr>
</table> |
Echter, als ik inhoud in de hoofdcel zet (degene met de grootte: "375,665" verandert hij de celhoogte en celbreedte van de kleine cellen (die met de grootte "25,125"). Hoe kan ik de code zo krijgen dat de breedte van de hoofdcel en kleine cellen hetzelfde blijft? Ik los het nu op door van de hoofdcel telkens de breedte aan te passen zodat'ie even groot blijft, maar als ik later met dynamische pagina's wil gaan werken zal dat niet gaan lukken.
Als laatste vraag: Is het mogelijk om de hoogte laatste cel in de menustructuur (dus waar die non-breaker space in staat) automatisch mee te laten schalen naar de hoogte van de hoofdcel, dus dat de hoogte van de kleine cellen hetzelfde blijft?
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.