Toon posts:

Samsung 151BM TFT is het wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er heel hard over na te denken om dit schermpje aan te schaffen. De specs zijn goed alleen jammer dat die tft DVI loos is :'(

Ik heb hem nog niet irl gezien, maar ik zit nog te twijfelen tussen die 151BM en de Hercules PV720, die heb ik namelijk wel op de HCC in actie gezien en dat zag er niet verkeerd uit :)

Ik speel af en toe een spelletje (UT,CS,Fifa2k1) veel internetten en grafisch werk. Die max reso van 1024x768 maakt mij niet uit, wat zijn jullie meningen over die Samsung?

Verwijderd

Toevallig heb ik de Hercules gehad en heb nu de Samsung 151BM, deze is vele malen beter dan de Hercules, de Hercules is veel te donker bij Unreal T. moet je hem helemaal licht zetten en de brighness in het spel zelf ook, krijg je pijn van in je ogen, ook is de responsetijd van de Samsung sneller, van Samsung 25 die van Hercules 30.

gtz
:)

Verwijderd

haha en je was zo overtuigd van die hercules prophetview 720 :) Dus toch maar niet he ;)

Verwijderd

OK JE HAD GELIJK
:'(

Verwijderd

hoeveel heb je betaald voor die samsung 151BM ? Zijn er ook nog andere mensen met deze monitor?

Verwijderd

1250,-
Pagina: 1