Toon posts:

De Pendrive (EEN USB-FLASH HARD DRIVE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n leuke pendrive, maar ik heb een probleem:
Op School gebruiken wij W****** NT 4.0 en zoals de meeste weten ondersteunt die k***e W****** geen USB.
Dus ik vroeg mij af is er misschien ergens op het internet een progje te vinden, wat er voor zorgt dat je een ps2 poort als "USB" kunt gebruiken of een seriele poort als USB met behulp van een verloop-stekkertje of zo.
Ik Hoop dat iemand iets weet.

Gegroet MSSH. (8> .

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2025
Gewoon drivertje installeren. Kan toch geen kwaad?

- hardware always changes.. -

Verwijderd

of ga op je school zeuren dat ze win2k installeren :)
ik heb ook zon pendrive vooral voor school en eerst hadden ze win2k dus lekker handig dacht ik, niet steeds driver installeren maar nu zijn ze geswitched naar win98 se ! wrom weet ik ook niet..maar nu dus vaak opnieuw de driver installeren omdat ik geen vaste plek heb :(
maar wel handig dingetje :)

Verwijderd

Topicstarter
Waar vind ik de drivers voor win NT dan
OOOOOOh, die zijn er niet dat is toch balen

MSSH. (8> .

Verwijderd

pendrive heeft geen driver nodig, behalve onder win95 en win98
je moet alleen drivers/updates/ondersteuning voor usb krijgen op winnt omdat winnt standaard geen usb ondersteunt (net als win95 als ik me niet vergis)

Verwijderd

hm misschien heb je toch gelijk want win nt staat niet in t rijtje van ondersteunde operating systems op pendrive.nl
dan toch maar hardnekkig zeuren om win2k bij je systeembeheerder op school
(zowiezo belachelijk natuurlijk dat daar nog NT draait :P )

Verwijderd

Topicstarter
Dat vind ik ook, maar het probleem is de money.
Maar ja usb ondersteuning voor nt word gewoon niet gemaakt door microsoft dus daarom vroeg ik om een sneaks maniertje maar die is er kennelijk niet jammer voor mij dan.

MSSH. (8> .
Pagina: 1