heb ik ik mijn radeon ook gehad
ik had eerst een oem werkte alles goed
daarna probeerde ik een retail alles werkte goed
totdat ik wat aan het 3dstudiomaxen was boem mijn video signaal weg ??, muziek van winamp enzo werkte nog
opnieuwstarten geen probleem terug wat verder doen en 2 uur later boem weeral signaal weg . Toen ik daarna opnieuwstartte kreeg ik wel een melding van een radeon dat die problemen gaf. ik had ook tergelijker tijd ook mijn geheugen verandert . Dus ik steek mijn oud geheug terug en werke 1 dag goed de dag erop toen ik counter-strike aan het spelen weerl pats no signal terug opnieuw opstarten en ik wat oudere drivers errop gezet en werkte weeral zegt een 2-tal dagen goed en vanaf toen crashte mijne computer op deze driver zogezegd ati2dvg , dus ik alle drivers geprobeerd , windows opnieuw installeerd , niets hielp. Ik heb dus van miserie die oem versie terug ingestopt. en wat denkte alles werkte weer normaal . Dat nieuw geheugen terug instopt en bleef gewoon terug werken geen probleem,
toen had ik mijn BX moederbord nog, nu was mijn tweede slot kapot (alle die helpte mijne powerleap omzeep) en had ik een nieuw moederbord gekocht abit vp6 . dus ik dacht effe die retail nog maar eens proberen, en pats hetzelfde probleem maar op de site van viahardware stond een nieuwe driver voor de agp poort (vrij nieuw) en de problemen waren opgelost, agp 4x werkt nog steeds niet
en op support moet je niet rekenen bij ati, krijg je van die standaards replies : van installeer de laatste nieuwe drivers ...
en nu wilde ik in quake 3 met 2 cpu's spelen (r_smp 1)
crasht Q3 toch wel nie na 5 minuten, ik dat formulierke terug ingevuld bij ati krijg een reply van : hoe moet ik problemen oplossen met windows 98 en direct 6 & 7 ?????
ja watte
support mijn voeten ja

nu ben ik aan het afwijken
die update van die driver zou normaal wel moetten helpen
http://www.viahardware.com/download/index.shtm#4in1
>> maar ik zie juist dat die ik gedownload heb speciaal >> voor windows xp zijn, alle dat denk ik toch, maar dit heeft mijn probleem opgelost, misschien eens op agp 2x zetten ook
ps. ik heb nu een ELSA ti200 besteld, tenminste fatsoenlijke support

ati is goed alleen , tis of ze geen interesse hebben in hun klanten en hun problemen. te zwijgen van hun drivers
bv counter-strike schokt in 800x600, maar in 1024 werkt het perfect , behalve als ze een rookbom gooien , dan droppen mijn frames serieus (nou ja weeral een kleine driver bug )
En nu ophouden met zeveren eh Caine
hopelijk werkt het
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.