• razor9063
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-04-2025
Ik ben op zoek naar foto's of de sites van
Geavanceerde computermeubels => dan bedoel ik dus een meubel waar: Stoel, monitorstandaard, kasthouder e.d. alles dus erin verwerkt zit, je ligt ook gedeeltelijk in dat apparaat, ik wil namelijk zelf misschien zon ding van alu. maken maar zoek wat inf. en voorbeelden.
Ik weet dat dit soort dingen er zijn, want ik heb ze ooit gezien op een site maar weet echt niet meer waar.

Tnx alvast

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:08
Gamma? :P

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

• razor9063
HAHA gamma, dat bedoel ik dus niet, 't was een één of ander vaag apparaat maar zag er ECHT zeer roeleren uit

Verwijderd

wehkamp? die dingen kosten trouwens tering duur.. :( zag er nog eentje voor rond de 1000 piek

Verwijderd

ikea :+

• razor9063
Duh neeeh dat bedoel ik dus niet, dat is gewoon van hout ofzo.. Ik bedoel een soort cockpit maar dan geen vliegtuigcockpit

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-03 21:07
hmmz... die 'cockpit' wil ik dan ook wel eens zien. Is op zich wel gaaf natuurlijk.
Zo'n bureau van de wehkamp o.i.d. moet je niet nemen joh.. veels te duur. Dan kan je beter wat hout halen bij de gamma en zelf een mooi iets in elkaar prutsen. Op zich is dat helemaal niet zo moeilijk en je bent een stuk goedkoper uit. Alhoewel er best mooie meubels tussen zitten...

• pilo2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 10:18

pilo2710

BSD kicks..... nuts!?

Zo'n ding hebben ze bij KPNQwest..

Iz een soort ligstoel met Monitor er aan en een plank voor je toetsenbord en muis..
Wanneer je er op gaat zitten, klapt de stoel naar achteren,
zodat je in een ligpositie ligt en het toetsenbord + monitor schuift naar voren..
Heb in die dingen zitten internetten..
Iz heel moeilijk om er uit te komen, ligt veel te lekker :)

Ben er zelf ook nog niet achter waar je die stoelen kan kopen :'(

Samen met een Grolschje aan je BSD bak sleutelen; Priceless!! :D

• razor9063
TJAKKA, dat bedoel ik zoiets als iemand zoiets weet HEEL graag:9`>:)

• razor9063
Weet je toevallig een Merkje of naam van dat apparaat te herrinneren (ofzoiets)

• razor9063
Ik heb nu een site gevonden waar apparaten staan die een beetje lijken op wat ik zoek..
Hier die site http://www.web-wheel.de kijk er maar eens
het is de moeite wel waard.. :)

Verwijderd

niet echt iets voor in je huiskamer zeg maar !
wel leuk voor de heb :P

Verwijderd

leenbakker.?

• razor9063
Wel lekker voor thuis :)
Kan je goed voor op lanparty's gebruiken met een luxe stoel erin gebouwd zodat je achter je pc kan maffuh..
rechtop voor in/uitstappen luie stand voor het puteren e.d. en last but not least :: Ligstand om te maffuh als je pc aan het leechen en/of branduh is, of als je gewoon ffuh wilt maffun

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Met zon ding kom je een lan nooit in :D je gebruikt daaraltijd hun tafel anders past het niet goed...

• razor9063
Tha Campzone natuurlijk of Wan2002 ofzo daar is het wel mogelijk en als het een grotere lan is kan je altijd ffuh vragen vantevoren laat een fototje zien van dat ding.. en voila of je nu je eigen stoel meeneemt of je eigen "bureau en stoel ineen" valt er soms misschien wel wat te regelen :) anderz pech.. (is trouwens alleen te doen bij grotere lans waar je wat meer spare ruimte hebt...
ach dat zie ik dan wel.
Pagina: 1