We zitten hier aan een nieuwe brander te denken, maar mn pa heeft een 48 speed philips cdrom speler... Mijn Creative 12*40 dvd speler trekt een brander op 20 speed prima, maar gaat die cd-speler van mn pa dit ook netjes bijhouden. Audio doet tie zowiezo niet, dat weet ik ook wel. Maar gaat data wel goed?(dus zonder dat de burnproof constant in moet grijpen)
kijk als de ene 48x kan lezen en de ander 24x kan schrijven dan hoeft die ander maar op zijn halve speed te lezen. Duss het kan makkelijk maar je kan beter eerst naar je hdd schrijven gaat beter minder fouten.
uhhh ooit gehoord van real-life snelheden??? 48x haalt tie alleen op zn echte top, en dan moet de cd 100% in orde zijn hoor....Op dinsdag 11 december 2001 17:03 schreef Snow_King3000 het volgende:
kijk als de ene 48x kan lezen en de ander 24x kan schrijven dan hoeft die ander maar op zijn halve speed te lezen. Duss het kan makkelijk maar je kan beter eerst naar je hdd schrijven gaat beter minder fouten.
Die 24-speed brander heeft toch burnproof? Dan zit je op zich altijd wel safe.
Mijn Pioneer 106S (40 speed) is aan het begin wat te traag voor m'n 24 speed brander, maar later op de cd komt het weer goed. M'n 64MB buffer van Nero loopt voor de helft leeg in het begin. Burnproof komt dus niet eens in actie.
Mijn Pioneer 106S (40 speed) is aan het begin wat te traag voor m'n 24 speed brander, maar later op de cd komt het weer goed. M'n 64MB buffer van Nero loopt voor de helft leeg in het begin. Burnproof komt dus niet eens in actie.
Siditamentis astuentis pactum.
BullOp dinsdag 11 december 2001 20:36 schreef neographikal het volgende:
hmmm jah, maar omdat die philips dingen over het algemeen niet erg snel zijn......
ow waarom trekt mijn 40speed aopen een 40 speed philips er met 2 minuten uit op een langzamer systeem(Q3 install), nix bullshit zou ik denken
Omdat je wat fout doet maybe? Mijn 48x philips is net zo snel als mijn 52x aopen.. wel een stuk stiller als dat vliegtuig van Adicht trouwens
Pagina: 1