Prijs laptop

Pagina: 1
Acties:

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 23:29
ik zag een laptop staan op ibazar met deze specificaties:

MICROPROCESSOR Mobile Intel Pentium III 1.0GHz processor with featuring Intel® SpeedStep technology for battery life optimization 32K (L1); 256K (L2) on die MEMORY 256MB SDRAM at 100MHz; Max memory 512MB DISPLAY 15.0" SXGA (1400x1050) TFT active matrix display HARD DRIVE 20GB OPTICAL DRIVE DVD+CD-RW combo drive FLOPPY DISK DRIVE 3.5" 1.44MB COMMUNICATIONS Integrated 56-Kbps modem + LAN (Ethernet 10/100) VIDEO S3 Savage IX 128-bit AGP2X graphics with 3D hardware acceleration; Composite TV-Out Support; Simultaneous display capability 8MB dedicated SGRAM video memory AUDIO 16-bit Soundblaster Pro Compatible with dual built-in stereo speakers and acoustic chamber by Polk Audio I/O PORTS 2 USB 1 serial 1 parallel 1 Composite TV-out 1 port replicator 1 RJ-11 modem port 1 RJ-45 Ethernet port 1 FIR 1 microphone 1 headphone 1 PS2 mouse/keyboard port Kensington lock compatible PC CARD SLOTS 2 Type I or Type II slots or 1 type III slot KEYBOARD/POINTING DEVICE 87/88 key, full size keyboard, embedded numeric keyboard, supports Windows and Function Keys Touch pad on palm rest with On/Off and Up/Down Scroll Key CD-player buttons / panel with LCD display 4 User programmable One-Touch buttons POWER universal AC adaptor built-in Lithium Ion battery Low Battery warning ACPI 1.0b Compliant WEIGHT 7.5lbs including battery DIMENSIONS 13.46" x 10.92" x 1.65"

is dit een beetje een goede, hij staat nu voor 750EUR toe koop (+/- f 1650,=) is dat een redelijke prijs?? <:)

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
[topic=345339/1/999]

denk dat je hier beter kan posten :)

Verwijderd

Heel erg weinig geld, tenzij de laptop op de 1 of andere manier beschadigt is ofzo.

Normaal zou hij eerder iets van F3500,= waard zijn denk ik.

Laptop's hebben de neiging zeer waardevast te zijn( voor computers dan )

Nieuwe laptop's zitten nog steeds met p3's zo rond de 1000Mhz, en van HP kosten ze vast nog rond de F5000,=

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Das echt spotgoedkoop, als ie niet gestolen is en niet beschadigd meteen doen :)

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Nooit een tweedehands laptop kopen via Inet kans dat er wat mee is is erg groot ( diefstaal defect verrote accu e.d.)

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Lijkt mij iets te goedkoop ;)

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 15:11 schreef YT-Croc het volgende:
Das echt spotgoedkoop, als ie niet gestolen is en niet beschadigd meteen doen :)
Wat rot het dat ie gestolen is :P

Verwijderd

Gestolen, zou dan toch de eerste keer zijn dat je op een veiling site gestolen items vindt. :+

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 15:35 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Gestolen, zou dan toch de eerste keer zijn dat je op een veiling site gestolen items vindt. :+
ROFL... maar idd, deze lijkt me behoorlijk 'niet eerlijk' ;)

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Op dinsdag 11 december 2001 15:32 schreef Lomu het volgende:

[..]

Wat rot het dat ie gestolen is :P
Dat je dan net zo strafbaar ben als diegene die het verkoopt. Of je moet vastzitten niet erg vinden...

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:46
Grote kans dat de laptop niet gestolen is, en zelfs niet eens aanwezig. Ik heb eerder verhalen gehoord van mensen die geld overmaken naar een vage bankrekening en het daarna nooit meer terug zien... en zelfs mensen die ergens afspraken, het geld overhandigden, waarna de "verkoper" er met het geld vandoor ging.

OPPASSEN DUS!

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
die is echt heel erg goedkoop, mooi dus. Zal wel vragen naar evt garantie/aankoop bonnen..

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 23:29
Ik dacht ook al das erug goedkoop, daarom vroeg ik het ook maar ff.
Pagina: 1