Dual Pc met waterkoeling

Pagina: 1
Acties:

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 19:21

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Topicstarter
Ben van plan om mijn oude BP6 wat waterkoeling te gaan geven.

nu heb ik met de search
Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/new_img_01/jan/dual_cups.jpg
gevonden maar :P zo'n waterkoeling bedoel ik niet.

Mijn vraag is, heeft iemand hier evaring mee.

heb je dan de waterkoeling dan dubbel gemaakt of heb het warme water van de eerste processor nog een keer door de 2e laten gaan of op een andere manier ?

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

• reddog33hummer

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Topicstarter
niemand ?

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

• gerhald
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-05 10:52

gerhald

:P

net zo als een radiator parlel laten lopen maar niet serieel laten loopen dan mod je wel iets grotere pomp hebben en een goede radiator om het water van 2 proc te coolen. maar verder een lijp idee.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Heb wel eens gezien dat er een groot blok was gemaakt, maar of dat op je mobo past, dat zou ik niet weten, anders gewoon 2 blokken en dan doorlussen (in serie zetten)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Ik wil et ook wel weten. Ik heb een DFI P2XBL/D met 2 P2 350's. Als ik et met die glazen kon doen had ik et geprobeed. Maarjah dat gaat moeilijk met Pentium'2s :)

• gerhald
  • Laatst online: 15-05 10:52

gerhald

:P

Op dinsdag 11 december 2001 14:02 schreef Stropdas het volgende:
Heb wel eens gezien dat er een groot blok was gemaakt, maar of dat op je mobo past, dat zou ik niet weten, anders gewoon 2 blokken en dan doorlussen (in serie zetten)
als je ze in serie gaat zetten dan word de 2e proc warmer door dat de 1e proc het water op warmt dus gewoon ergens een t stukje tussen zetten en dan paralel zetten

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 10:48
Kijk maar effe op de site van herman. ( www.waterkoeling.nl ).

Die heeft zelf een BP6, dus ik neem aan dat je daar wel wat kunt vinden!

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
Op dinsdag 11 december 2001 14:11 schreef gerhald het volgende:

[..]

als je ze in serie gaat zetten dan word de 2e proc warmer door dat de 1e proc het water op warmt dus gewoon ergens een t stukje tussen zetten en dan paralel zetten
De opwarming van het water per rondgang is te verwaarlozen dus je kunt ze gewoon in serie zetten. Als je ze parallel zet dan loop je het risico dat de waterflow ongelijk verdeeld wordt over de 2 takken.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• reddog33hummer

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 14:12 schreef Twynn het volgende:
Kijk maar effe op de site van herman. ( www.waterkoeling.nl ).

Die heeft zelf een BP6, dus ik neem aan dat je daar wel wat kunt vinden!
op zen site nog niet,

mischien in zen forum

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op dinsdag 11 december 2001 14:13 schreef Doekoeman het volgende:

[..]

De opwarming van het water per rondgang is te verwaarlozen dus je kunt ze gewoon in serie zetten. Als je ze parallel zet dan loop je het risico dat de waterflow ongelijk verdeeld wordt over de 2 takken.
kweet niet hoeveel zo'n pompje kost, maar je zou 2 pompjes parralel kunnen zetten, vlak voor de procs...

• reddog33hummer

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 14:13 schreef Doekoeman het volgende:
Is dit hand on ervaring of een gok ?

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:24

Tubby

or not to be

Op dinsdag 11 december 2001 14:36 schreef reddog33hummer het volgende:

[..]

Is dit hand on ervaring of een gok ?
Aan de hand van ervaring, ik heb zelf ook waterkoeling namelijk. Mijn ervaring is dat het water voor de cpu en na de cpu maar minder dan een graad verschilt van elkaar.

Sorry van de vorige post, maar mr DoeKoeMan is vergeten uit te loggen, en ik had niet gezien dat ie nog ingelogd was. Vandaar dat die post onder zijn naam was. (ik zit hier op school)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.waterkoeling.nl/files/overzicht/koelblok01.jpgMisschien dat je wat aan dit plaatje hebt...

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Persoonlijk zou ik niet aan een 'paralelle' setup beginnen, maar de blokken gewoon in serie zetten. Zoals hierboven la gbeschreven warmt het water maar een fractie op per rondgang ...

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• reddog33hummer

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 14:45 schreef Lomu het volgende:
[afbeelding]Misschien dat je wat aan dit plaatje hebt...
dat ziet er niet al te solide uit.

Pagina: 1