Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5
net zo als een radiator parlel laten lopen maar niet serieel laten loopen dan mod je wel iets grotere pomp hebben en een goede radiator om het water van 2 proc te coolen. maar verder een lijp idee.
Heb wel eens gezien dat er een groot blok was gemaakt, maar of dat op je mobo past, dat zou ik niet weten, anders gewoon 2 blokken en dan doorlussen (in serie zetten)
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
Ik wil et ook wel weten. Ik heb een DFI P2XBL/D met 2 P2 350's. Als ik et met die glazen kon doen had ik et geprobeed. Maarjah dat gaat moeilijk met Pentium'2s
als je ze in serie gaat zetten dan word de 2e proc warmer door dat de 1e proc het water op warmt dus gewoon ergens een t stukje tussen zetten en dan paralel zettenOp dinsdag 11 december 2001 14:02 schreef Stropdas het volgende:
Heb wel eens gezien dat er een groot blok was gemaakt, maar of dat op je mobo past, dat zou ik niet weten, anders gewoon 2 blokken en dan doorlussen (in serie zetten)
Kijk maar effe op de site van herman. ( www.waterkoeling.nl ).
Die heeft zelf een BP6, dus ik neem aan dat je daar wel wat kunt vinden!
De opwarming van het water per rondgang is te verwaarlozen dus je kunt ze gewoon in serie zetten. Als je ze parallel zet dan loop je het risico dat de waterflow ongelijk verdeeld wordt over de 2 takken.Op dinsdag 11 december 2001 14:11 schreef gerhald het volgende:
[..]
als je ze in serie gaat zetten dan word de 2e proc warmer door dat de 1e proc het water op warmt dus gewoon ergens een t stukje tussen zetten en dan paralel zetten
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
op zen site nog niet,Op dinsdag 11 december 2001 14:12 schreef Twynn het volgende:
Kijk maar effe op de site van herman. ( www.waterkoeling.nl ).
mischien in zen forum
Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5
kweet niet hoeveel zo'n pompje kost, maar je zou 2 pompjes parralel kunnen zetten, vlak voor de procs...Op dinsdag 11 december 2001 14:13 schreef Doekoeman het volgende:
[..]
De opwarming van het water per rondgang is te verwaarlozen dus je kunt ze gewoon in serie zetten. Als je ze parallel zet dan loop je het risico dat de waterflow ongelijk verdeeld wordt over de 2 takken.
Is dit hand on ervaring of een gok ?Op dinsdag 11 december 2001 14:13 schreef Doekoeman het volgende:
De opwarming van het water per rondgang is te verwaarlozen dus je kunt ze gewoon in serie zetten. Als je ze parallel zet dan loop je het risico dat de waterflow ongelijk verdeeld wordt over de 2 takken.
Aan de hand van ervaring, ik heb zelf ook waterkoeling namelijk. Mijn ervaring is dat het water voor de cpu en na de cpu maar minder dan een graad verschilt van elkaar.Op dinsdag 11 december 2001 14:36 schreef reddog33hummer het volgende:
[..]
Is dit hand on ervaring of een gok ?
Sorry van de vorige post, maar mr DoeKoeMan is vergeten uit te loggen, en ik had niet gezien dat ie nog ingelogd was. Vandaar dat die post onder zijn naam was. (ik zit hier op school)
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Persoonlijk zou ik niet aan een 'paralelle' setup beginnen, maar de blokken gewoon in serie zetten. Zoals hierboven la gbeschreven warmt het water maar een fractie op per rondgang ...
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
dat ziet er niet al te solide uit.Op dinsdag 11 december 2001 14:45 schreef Lomu het volgende:
[afbeelding]Misschien dat je wat aan dit plaatje hebt...
Pagina: 1
Misschien dat je wat aan dit plaatje hebt...