Wie heeft er ooit een echte vastloper gehad met OS X?
zo ja, vertel dan gelijk of het door een rotte driver kwam of door het os zelf..
zo ja, vertel dan gelijk of het door een rotte driver kwam of door het os zelf..
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hier ook nog nooit een vastloper gehad, echt lekker stabiel.Op dinsdag 11 december 2001 18:10 schreef madscientist2 het volgende:
Onder macos X heb ik de reset-knop nog nooit aangeraakt.
er zit een resetknop opOp dinsdag 11 december 2001 18:10 schreef madscientist2 het volgende:
Ik heb nog nooit een kernel-panic gehad. Wel dat ik de mac een keer moest herstarten. Maar omdat je via ssh remote kunt inloggen, kun je dat heel makkelijk vanaf een andere computer doen, bijvoorbeeld mijn pc.
Onder macos X heb ik de reset-knop nog nooit aangeraakt.
http://store.apple.com/0800-0230432/WebObjects/nlstore zegt 139 euro, ex. btw, aka 306 pieken.Op woensdag 12 december 2001 19:55 schreef Beathoven het volgende:
hoeveel kost MacOs X ?
Verwijderd
Dus niet. Darwin is alleen de basis van MacOS X, een mooie command-line omgevingOp donderdag 13 december 2001 09:07 schreef snakeeye het volgende:
Try darwin
MAC OS X voor de i386
When a man finds a conclusion agreeable, he accepts it without argument, but when he finds it disagreeable, he will bring against it all the forces of logic and reason
dat gaat heeeel soepel...Op donderdag 13 december 2001 08:53 schreef Remenic het volgende:
IK WIL OOK EEN MAC!!!!
Btw, een venster/window slepen over het desktop, gaat dat vloeiend? Vanwege die schaduw enzow...
Ik ben erg nieuwsgierig naar MacOS X, maar tis een beetje erg duur voor me....
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Verwijderd
/me ook niet* TeeDee heeft ook nog nooit last van Mac OS X gehad.
ja/neeOp donderdag 13 december 2001 10:08 schreef TeeDee het volgende:
offtopic:
chem, is het nu al gelukt met die drivers voor die NIC????
Verwijderd
Bij mij heeft MacOS X 1 keer vast gezeten (kernel panic tijdens opstarten) en ik heb al 9 maanden OS X en dit is het totale over 3 computers.Op donderdag 13 december 2001 08:53 schreef Remenic het volgende:
IK WIL OOK EEN MAC!!!!
Btw, een venster/window slepen over het desktop, gaat dat vloeiend? Vanwege die schaduw enzow...
Ik ben erg nieuwsgierig naar MacOS X, maar tis een beetje erg duur voor me....
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Is het mogelijk om op enige manier OS X op me ADM 1800+ te laten werken?????Op donderdag 13 december 2001 09:07 schreef snakeeye het volgende:
Try darwin
MAC OS X voor de i386
Verwijderd
Nope..... dat kan nietOp zaterdag 15 december 2001 21:18 schreef Magio het volgende:
[..]
Is het mogelijk om op enige manier OS X op me ADM 1800+ te laten werken?????
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
niet gratis, je betaalt de verzendkosten...Op vrijdag 21 december 2001 02:46 schreef madscientist2 het volgende:
hoeveel kost MacOs X ?
Er is een manier om de update cd, die gratis te verkrijgen was te gebruiken als een volledige install-cd. Heeft ook op slashdot gestaan.
De link is helaas weg op verzoek van apple.