Toon posts:

Wanadoo Hometime Abbonement

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou een Wanadoo Hometime abbonement nemen, maar nu wou ik graag weten of iemand hier ervaring mee heeft en of het aan te raden is.
Dat het niet bv. iets als superweb is, waarmee je nooit mee kon inbellen.

Met Wanadoo Hometime kunt u via de gewone telefoonlijn zowel doordeweeks in de avonduren (19:00-08:00 uur) als gedurende het gehele weekend voor een vast bedrag per maand internetten.

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Mijn ervaring is dat de service (inbellen enzo) vergelijkbaar is met andere providers.
Sites zijn vaak niet allemaal te bereiken, maar gebruik van de wanadoo proxy lost dit probleem op.
Kortom een stuk goedkoper dan andere internet providers, maar als je kabel of ADSL kan krijgen natuurlijk niet doen :).

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ik heb er nog nooit problemen mee gehad
ik ben ook 1 van de gelukkigen die een isdn account heb.

btw dat sites niet laden is nu ook opgelost.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik denk dat ik het abbonement dan ga nemen.
Want in mijn kutdorpje Aalten ligt er nog geen kabel en is er ook nog geen adsl beschikbaar!
Maar bedankt voor de reacties.

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Hehe ik woon ook in Aalten...

Eh ik heb de laatste tijd nogal extreem veel last van packetloss, laatste paar dagen wel erg klote. Vooral omdat ik veel game via internet is dat erg shit. Andere verbindingen hebben er geen last van... zijn er nog meer mensen die hier last van hebben ? (is er ook nog een oplossing voor?)

Verwijderd

hometime is goed. Kan bijna altijd in een keer inbellen. Haal van de meeste server wel 7k download en je Ping met quake3 is ook super (rond de 50 meestal)

dus ja gewoon doen :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zit te wachten tot die boonhoofden eindelijk weer ISDN abbo's gaan uitgeven.. :(

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
oh man oh man

search en je hebt tig topics als deze bv

[topic=291276/1/25]

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Ik ken nog wel iemand die zo'n abbo kwijt wil. :P

zelf heb ik het al thuis ik denk dat ik hem maar neem kan ik op 128 downloaden :)

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

hmm.. tja allemaal fijn en wel als dat hometime zo fijn werkt, maar als je je nu aanmeld kan het gerust nog een week of 4 a 5 duren voordat je eindelijk eens kunt inbellen hoor. Ik wacht namelijk ook al zolang..
en de helpdesk.. die schuiven mijn activeringsdatum elke week vrolijk met een week op en zeggen dan dat ze de week daarvoor helemaal niks gezegd hebben over activeringsdatums.. dus fijne eerlijke service.

maarja ik wacht maar af en zie wel wat het wordt.. altijd beter als 600,- betalen voor 2 maanden internette via kpn tikken :(

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-04 15:19
als je dan zo graag heel snel hometime wil hebben waarom probeer je deze dan niet

het is precies hetzelfde met een uur extra voor dezelfde prijs en binnen 1 dag geactiveerd

oja de service is perfect en isdn kan ook :)

werk er nu ook mee en het bevalt prima

dat hometime duurde me net even een maandje of wat te lang en inderdaad die aardige dames van de helpdesk weten ook niet zo goed wat ze aan het doen zijn daar

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

ik heb mne aangemeld ik wacht vandaag precies 4 weken en heb net even superkwaad der heen gebeld om te zeggen dat als ze het nu niet activeren dat ik naar een ander ging

en ja hoor ik ben der in

hey
Pagina: 1