The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Waarschijnlijk omdat Access eerst de gehele dataset opent zodat je er daarna doorheen kan wandelen. SQL server doet dit niet. VOlgens mij heeft het hier iets mee te maken.
In mijn testomgeving is de dataset slechts 5 records groot. Daar zal het niet echt aan liggen. (geld ook voor de gegevens op de subformulieren). Ik wil idd al niet weten wat er gaat gebeuren als er straks 1000-en records inzitten (wat overigens niet de bedoeling is)
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
Het kan natuurlijk ook met indexen te maken hebben. Wellicht een volgorde op het formulier, welke eerst wel op kolom gebaseerd was met een index en nu na splitsing niet meer?
Pagina: 1