Hoe krijg ik een gaatje in me processor?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:38

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Tjah, die vraag zie je niet elke dag >:)
Maar ff serieus, ik heb net een processor binnengekregen waar ik een sleutelhanger van wou maken (slachtoffer: Pentium 1 - 75 MHz).
En nou heb ik net geprobeerd om er een gaatje in te boren met een staalboor, maar dat wou niet echt lukken. Houtboor leek me ook niet zo'n goed plan, aangezien ik dan volgens mij dat boortje mol :9
Iemand suggesties hoe ik dan wel een gat krijg door die processor?

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Aangezien het keramiek is ben je nog een tijdje bezig :P.

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Probeer een diamant boor. Zijn maar 60 piek ofzo, het zal je dan vast lukken, alhoewel het je wel een boortje kost.

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:38

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Mjah, daar was ik ook al achter gekomen ;)
Vervelende is, dat ik niet kan beschikken over een kolomboor-machine, want daar gaat het volgens mij een stuk makkelijker mee. Nu schiet m'n boormachine steeds weg. Heb hiermee al een paar pootjes gemold :(

* Bubbles bedenkt ineens dat die nog een stel boordjes van z'n MTS ergens heeft liggen. Die waren voor printplaatjes bedoeld. Misschien dat ik daarmee eerst een klein gaatje kan boren, en daarna een grotere.

Dat ga ik zodadelijk eens proberen...

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 12:46 schreef 456 het volgende:
Probeer een diamant boor. Zijn maar 60 piek ofzo, het zal je dan vast lukken, alhoewel het je wel een boortje kost.
Dure sleutelhanger is dat dan! :D

Verwijderd

Voor kiramiek kun je beter geen diamand zaag nemen. Je moet een wolfraan zaagje hebben deze zijn special voor keramiek geschikt.

Suc7

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Op dinsdag 11 december 2001 13:27 schreef twoninereight het volgende:
Voor kiramiek kun je beter geen diamand zaag nemen. Je moet een wolfraan zaagje hebben deze zijn special voor keramiek geschikt.

Suc7
[offtopic, niet minder interessant]
Is dat zo? kdacht dat diamant de sterkste structuur had, en door alles heen kwam?
Waar bestaat wolfraam uit? (of is dat ook gewoon maar een element?)
[/offtopic, niet minder interessant]

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Wolfraam zit ook in lampen ,dat gloeidraadje is van wolfraam.

Verwijderd

:(
niets lukt vandaag
:(

Verwijderd

wolfraam is idd een heel sterk element, astronautenpakken worden er oa van gemaakt, kijk verder maar in je Elementen-overzicht (ben het woord ff kijk)

Grz,

Roland

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Ga je dat echt als sleutelhanger gebruiken? :?
w0000t zo maak je vast indruk op de vrouwen... :X
mwaaa smaken verschillen.. :)

Gewoon met een metaal of betonboor? :)

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Op dinsdag 11 december 2001 13:27 schreef twoninereight het volgende:

Suc7
dude het gaat hier over een sleutel hanger hoor, ik denk dus niet dat een zaag echt handig is |:(

Gewoon met een beton boor moet het lukken denk ik, maar ik kan beter :X zijn

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 14:57 schreef nickv het volgende:

[..]

dude het gaat hier over een sleutel hanger hoor, ik denk dus niet dat een zaag echt handig is |:(

Gewoon met een beton boor moet het lukken denk ik, maar ik kan beter :X zijn
HA HA je hebt gelijk geen zaagje maa dus een boortje met een wolfraam kop. Dat is absoluut de beste oplossing

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Koop gewoon een Alpha processor. Daar zitten al gaten in :-)

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

ik heb de mijne met een dremel kloon met diamand schijfje een sleuf ingemaakt. En oh ja ik zou de pootjes er ook vanaf halen anders sloop je alles waar dat ding inzit

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

t is mij ooit gelukt met een dremel daar zat zon boortje bij met 2 puntjes er boven op en daar kon ik er na heel lang boren een gat in krijgen

tp: trek wel eest die gouden contact pinnetjes eruit omdat je daar absoluut neit doorheen komt

Verwijderd

Heel makkelijk gewoon met een tandenstoker erop drukken op je alle hardst dan breekt je tandenstoker maar zit er ook een gat in je processor werkt echt. :D

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 08:57
Gewoon het haakje aan een paar pootjes solderen?

Verwijderd

met een freesje wil het ook wel lukken of een titanium boortje van 2mm die kosten bijna niets en is na het boren nog sharp genoeg om er nog 10 te behandelen en andes moet je ff bij de tand arts langs om daar een oud boortje te halen dus eerst veel snoepen en niet je tanden poetsen dan krijg je hem vast wel gratis mee...

Verwijderd

een kobalt boortje misschien?

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 15:49
Misschien een iets makkelijkere oplossing. Soldeer er een lusje aan van ijzerdraad :) dan kun je hem zo aan je sleutel bos doen, en soldeer zit echt wel goed vast als je het op die pootjes op de achterkant soldeert :)

Maar volgen mij wil je echt niet lopen met een proc aan je sleuten bos. (veel te groot, en ik krijg er het echte nerd gevoel bij) :D

No flames intended :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:58

Exirion

Gadgetfetisjist

[search=cpu sleutelhanger]
[search=cpu boren]
[search=processor sleutelhanger]
[search=processor boren]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.