Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Vervelende is, dat ik niet kan beschikken over een kolomboor-machine, want daar gaat het volgens mij een stuk makkelijker mee. Nu schiet m'n boormachine steeds weg. Heb hiermee al een paar pootjes gemold
* Bubbles bedenkt ineens dat die nog een stel boordjes van z'n MTS ergens heeft liggen. Die waren voor printplaatjes bedoeld. Misschien dat ik daarmee eerst een klein gaatje kan boren, en daarna een grotere.
Dat ga ik zodadelijk eens proberen...
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Verwijderd
Dure sleutelhanger is dat dan!Op dinsdag 11 december 2001 12:46 schreef 456 het volgende:
Probeer een diamant boor. Zijn maar 60 piek ofzo, het zal je dan vast lukken, alhoewel het je wel een boortje kost.
Verwijderd
Suc7
[offtopic, niet minder interessant]Op dinsdag 11 december 2001 13:27 schreef twoninereight het volgende:
Voor kiramiek kun je beter geen diamand zaag nemen. Je moet een wolfraan zaagje hebben deze zijn special voor keramiek geschikt.
Suc7
Is dat zo? kdacht dat diamant de sterkste structuur had, en door alles heen kwam?
Waar bestaat wolfraam uit? (of is dat ook gewoon maar een element?)
[/offtopic, niet minder interessant]
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Verwijderd
Grz,
Roland
w0000t zo maak je vast indruk op de vrouwen...
mwaaa smaken verschillen..
Gewoon met een metaal of betonboor?
dude het gaat hier over een sleutel hanger hoor, ik denk dus niet dat een zaag echt handig isOp dinsdag 11 december 2001 13:27 schreef twoninereight het volgende:
Voor kiramiek kun je beter geen diamand zaag nemen. Je moet een wolfraan zaagje hebben deze zijn special voor keramiek geschikt.
Suc7
Gewoon met een beton boor moet het lukken denk ik, maar ik kan beter
Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem
Verwijderd
HA HA je hebt gelijk geen zaagje maa dus een boortje met een wolfraam kop. Dat is absoluut de beste oplossingOp dinsdag 11 december 2001 14:57 schreef nickv het volgende:
[..]
dude het gaat hier over een sleutel hanger hoor, ik denk dus niet dat een zaag echt handig is
Gewoon met een beton boor moet het lukken denk ik, maar ik kan beterzijn
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Verwijderd
tp: trek wel eest die gouden contact pinnetjes eruit omdat je daar absoluut neit doorheen komt
Verwijderd
Verwijderd
Maar volgen mij wil je echt niet lopen met een proc aan je sleuten bos. (veel te groot, en ik krijg er het echte nerd gevoel bij)
No flames intended
[search=cpu boren]
[search=processor sleutelhanger]
[search=processor boren]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()