ieeeepppppp :P
Zie de vele andere topics in [forum=43]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
hij doet wel *echt* vaag.
nu staat al het nieuws van 5 december er weer..
ik heb nix tegen sinterklaas, maar om nu te ontkennen dat het over is
nu staat al het nieuws van 5 december er weer..
ik heb nix tegen sinterklaas, maar om nu te ontkennen dat het over is
Oeps, excuses voor de foute post 
Maar ik zie mijn topic daar niet echt naar voren komen. Move deze dan maar
Er is toch niet weer een of andere crash
Maar ik zie mijn topic daar niet echt naar voren komen. Move deze dan maar
Er is toch niet weer een of andere crash
hmm als ik op een gebruikersnaam (in got)klik krijg ik :
Warning: Failed opening '/www/tweakers/tweakers.net/error.dsp' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 36
Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10
Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10
Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10
Warning: Failed opening '/www/tweakers/tweakers.net/error.dsp' for inclusion (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 36
Warning: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10
Warning: MySQL Connection Failed: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10
Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /www/tweakers/inc/connect.inc on line 10
Pak je rust!
De nieuwsitems van na 5 december ook niet meer bekijken als ik handmatig een nummer>19484 intyp 
Laat er dit keer asjeblieft wel een backup gemaakt zijn...
edit: alles wieder in Ordnung
Laat er dit keer asjeblieft wel een backup gemaakt zijn...
edit: alles wieder in Ordnung
ok, het lijkt weer opgelost.
nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wat er aan de hand was, iemand die er verstand van heeft in da house?
nu zijn we natuurlijk wel benieuwd wat er aan de hand was, iemand die er verstand van heeft in da house?
Pagina: 1