Zal vast niet aan je Athlon liggen, maar eh... IDE kabels goed aangedrukt ??
En wordt ie wel herkend, of doet ie helemaal niets. Southbridge drivers geinstalleerd ??
En wordt ie wel herkend, of doet ie helemaal niets. Southbridge drivers geinstalleerd ??
voor de rest werk ie perfect, leest cd's, wordt correct herkend in winblows....auto insert staat al uit, niks helpt
Nou, aan Nero zal het niet liggen. Je zou zeggen als ie leest en herkend word, moet ie ook branden. Vaag probleem.
Een Flash is natuurlijk te proberen (zie http://www.ahead.de/Firmware.htm), maar hij natuurlijk ook gewoon naar de knoppen zijn.. (proberen op ander systeem).
O ja, je hebt wel IDE drivers geinstalled (AMD, ALi, SiS of van VIA) ??
Een Flash is natuurlijk te proberen (zie http://www.ahead.de/Firmware.htm), maar hij natuurlijk ook gewoon naar de knoppen zijn.. (proberen op ander systeem).
O ja, je hebt wel IDE drivers geinstalled (AMD, ALi, SiS of van VIA) ??
yep, alle via-drivers zijn geinstalleerd, heb de laatste nieuwe firmware, alles lijkt in orde
het enige vreemde is dat ie pas weigert te schrijven sinds ik overgeschakeld ben van P-III naar Athlon
het enige vreemde is dat ie pas weigert te schrijven sinds ik overgeschakeld ben van P-III naar Athlon
je zegt datie correct wordt herkend in windoos. dat was met mijn brander ook zo dacht ik. maar toen ik de details van de brander in windoos bekeek stond er dat het een philips cdd 3610 was en dat het een gewone cdromdrive was. je moet maar een kijken in je apperaatbeheer of hij echt zegt dat het een brander is. en geen gewone cdrom
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
hij staat wel degelijk als cd-rw in windows, anders zou nero ook niet beginnen schrijven denk ik
na enkele percenten crasht ie meestal....
na enkele percenten crasht ie meestal....
wat voor fout geeft ie??? ik heb met m'n ouwe mobo gehad dat het niet goed samenging met de power interface ofzo. moest ik uitschakelen in apperaatbeheer en toen ging ie wel langer door dan 50 mb.
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
Pagina: 1