In XP zit de optie om de computer op stand-by tezetten (start- uitschakelen-standby) maar bij mij is deze optie grijs. Hoe kan ik dit actief maken ?
Alvast thanxs in advancd.............
Verwijderd
Stand By modus niet mogelijk misschien op jouw computer.Op dinsdag 11 december 2001 11:35 schreef stoconuon het volgende:
In XP zit de optie om de computer op stand-by tezetten (start- uitschakelen-standby) maar bij mij is deze optie grijs. Hoe kan ik dit actief maken ?
Verwijderd
Op dinsdag 11 december 2001 11:54 schreef justin01 het volgende:
Kan meerdere dingen zijn:
3. Ga naar configuratiescherm -> energiebeheer -> slaapstand (als die er tussen staat) -> en kijk of hij daar is aangevinkt.
Bovenstaande genoemde optie is een goeie!!
Lijkt mij de meest voor de hand liggende optie! Misschien heb je gekozen voor Harde Schijven uitschakelen nooit.
suc6
Verwijderd
Sorry, heb het onderste gedeelte niet weggehaald. Ik wilde alleen aangeven dat jouw laatste optie een goeie optie is. Daar wilde ik nog wat aan toevoegen. Mijn oprechte excuses.Op dinsdag 11 december 2001 12:09 schreef justin01 het volgende:
#$(&$)&#)($&@)( Hoe durf jij mijn post aan te passen![]()
Je staat gemeld in de SU
Verwijderd
Slaapstand is naar mijn mening hetzelfde als Stand By.Op dinsdag 11 december 2001 12:12 schreef stoconuon het volgende:
Oké.... staat er tussen slaapstand. Maar dat is volgens mij toch heel wat anders als Stand-By. Bij stand-by gaat de comp.op.... beldscherm zwart, hardeschijf gaat uit. En met een druk op muis of toetsenbord gaat alles weer aan het werk.Bij slaapstand moet je de comp. echt uitschakkelen.
Verwijderd
Slaapstand is Stand By. Exact hetzelfde.Op dinsdag 11 december 2001 12:26 schreef stoconuon het volgende:
Volgens mij is het héél wat anders. Stand-By en slaapstand zijn 2 verschildende dingen....sorry als ik het mis heb.
What does Marcellus Wallace look like?Op dinsdag 11 december 2001 12:12 schreef The_Fog het volgende:
[..]
Sorry, heb het onderste gedeelte niet weggehaald. Ik wilde alleen aangeven dat jouw laatste optie een goeie optie is. Daar wilde ik nog wat aan toevoegen. Mijn oprechte excuses.
Op dinsdag 11 december 2001 21:37 schreef Config het volgende:
[..]
What does Marcellus Wallace look like?
Verwijderd
Niet als je de stekker uit het stopcontact rukt en je hebt geen notebook met een accu erin.Op woensdag 12 december 2001 07:29 schreef justin01 het volgende:
Stand-by en slaapstand is imho hetzelfde
Verwijderd
Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen