is het mogelijk om zoals onderstaande voorbeeld afbeelding frames over andere layers heen te laten zien? zoals ik het nu heb worden de frames alleen in het huidige frame getoond, en niet over een andere frame heen.
Verwijderd
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Intentionally left blank
juist dat klinkt gezonderOp dinsdag 11 december 2001 11:13 schreef crisp het volgende:
Nee, layers over frames heen kan NIET.
Het voorbeeld kan echter wel: met 2 layers die vanuit 1 frame worden aangestuurd. Dus 1 layer in frame 1 en een andere layer in frame 2.
damn, daar was ik al bang voor.Op dinsdag 11 december 2001 11:13 schreef crisp het volgende:
Nee, layers over frames heen kan NIET.
Het voorbeeld kan echter wel: met 2 layers die vanuit 1 frame worden aangestuurd. Dus 1 layer in frame 1 en een andere layer in frame 2.
Verwijderd
Iframes daarentegen:Scorpion: damn, daar was ik al bang voor.
1
2
3
4
5
6
7
8
| <div id="sjaak" style="position:absolute; top:12px; left:12px; meuk" > melp<br> sjaak<br> flut<br> </div> <iframe src="content.html" meuk></iframe> </body> </html> |
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz