overzetten mail outlook express 6

Pagina: 1
Acties:

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 19:14
Hallo,

Ik heb een vraagje omtrent Outlook express 6. Ik heb een nieuwe pc gekocht waarop ik nu mijn mail ontvang. Nou wil ik alleen mijn van mijn oude pc overzetten naar mijn nieuwe pc. Simpel dacht ik...Dat valt dus tegen.. Ik heb mijn identiteit uit oe6 op een cd gebrand en gesaved op mijn nieuwe pc. Echter geeft het vanaf hier problemen. Ik dacht het makkelijk te kunnen importeren vanuit oe6. Alleen geeft hij hier continu nul op het verzoek. Misschien dat jullie een manier weten waarop het wel werkt ?!?

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Gewoon alle mail via mail versturen naar de andere pc. :P

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

OE is daarom in mijn ogen ook gebruiksonvriendelijk. Ik zou de email nu maar doorsturen en ze ophalen in Outlook. Hiermee kan je je hele email gewoon exporteren. Dus als je nog eens je email moet verhuizen of gaat formatteren kan je het binnen luttele seconden importeren.

Suc6

Verwijderd

Staat op je nieuwe PC ook weer Outlook Express?

Ik pas altijd het volgende toe:
Ik maak het account aan in OE.
Vervolgens kopieer ik de standaard bestanden die je nodig hebt...de mappen + adresboek

Er zijn 2 directories van belang:
In directory met je mappen inbox e.d. erin en een directory met je adresboek erin.
Nu heb ik hier geen Outlook Express en weet de plaats van de dirs niet exact.
Een in ieder geval in Common Files\Microsoft\Outlook Express en de andere in je Profile dir.

Succes! Mocht je het niet kunnen vinden, dan lees ik het wel en zoek in de directories thuis op.