DVD

Pagina: 1
Acties:

• MiZtraL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-11-2025
Ik heb een nieuwe dvd speler gekocht maar nu wil ik met mijn computer dvd's opnemen. Zeg maar een dvd recorder. Nu heb ik een vrij budget.

Welke Video kaart moet ik hiervoor nemen???

Een gewone kaart met analoog in singaal toch?

Welke is de beste keuze?

Verwijderd

Is dat video kaart afhankelijk dan? :?

Ik dacht dat gewoon met een dvd-ripper to DIVX ging op je pc via je processor. volgens mij zit daar nergens een video signaal tussen.

Verwijderd

Ik denk dat MiZtral bedoelt dattie wil kopieren ipv opnemen. ;)

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Of bedoelt ie dat hij een TV-kaart wil kopen, het signaal naar MPEG-2 converteren, en het met een DVD-brander op DVD wil opslaan?

Siditamentis astuentis pactum.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-03 13:53

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Het gaat hier dus om een externe dvd neem ik aan. Zit waarschijnlijk geen FireWire op, dus dan moet je idd een analoge video-In op je pc maken. Dit kan met een Video-In op je Grafischekaart, of een analoge videobewerkings kaart. Het lijkt mij duidelijk dat de kwaliteit van een videobewerkingskaart een stuk hoger ligt.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 11 december 2001 11:09 schreef CV_SmileY het volgende:
Het gaat hier dus om een externe dvd neem ik aan. Zit waarschijnlijk geen FireWire op, dus dan moet je idd een analoge video-In op je pc maken. Dit kan met een Video-In op je Grafischekaart, of een analoge videobewerkings kaart. Het lijkt mij duidelijk dat de kwaliteit van een videobewerkingskaart een stuk hoger ligt.
Het lijkt me duidelijk dat dan nog de kwalitijd behoorlijk omlaag gaat.

Hang er dan een dvd speler van 150 piek ofzo in, dan kan je de exacte copies maken
Pagina: 1