Overclocken TNT2 M64 PCI

Pagina: 1
Acties:

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:41
Ik heb al het een en ander gelezen via de search, maar dat ging altijd over de TNT2 AGP.

Ik heb hier een M64 versie van de TNT2 liggen, en bovendien in PCI uivoering (jaja zeg maar niks).

Kan iemand mij (uit eigen ervaring) vertellen hoever dit ding overgelocked kan worden? (zonder dat 'ie doorbrand; hij is van mn pa namelijk; ik heb hem in 'bruikleen').

En weet iemand in hoeverre dit in de prestaties (met spellen) zou schelen?

Ik zou er eventueel als koeling wel een 486 ventilatortje opschroeven.

Catch a smile out there!

• Glenfiddich
Come on, i'm desperate!

Ik loop hier toch niet als enige tweakers rond met een tnt2 m64 pci???

Catch a smile out there!

• Glenfiddich
nvmax, the NVIDIA tweaking program is unavailable during this time. Expect a new version after the site launches.

Catch a smile out there!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Das toch mooi zo'n tnt2 pci versie, idiaal voor dualmonitor

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Gewoon overclocken met tooltje net zoals een AGP kaart. Je schroeft het geheugen en de core op.

• Glenfiddich
en hoe ver kan dat dan met zo'n pci ding?

Catch a smile out there!

Verwijderd

hetzelfde volgens mij

Verwijderd

Dat is een kwestie van uitproberen.. je GPU speed en Mem speed omhoog, en dan ff een paar uurtjes / 1 nachtje 3dmarken.. weet je metteen of die stabiel is..

Verwijderd

normaal is mhz van dat ding 125 ofzo
ik heb op de chip een PII 800mhz koeler en op de achterkant een celeron 750mhz koeler. aan de zijkant staat een 8cm fan te blazen tegen beide koelribben.

ik heb nu mijn kaartje op 153mhz lopen en na 3uur spelen kan je de koelribben een tijdje met je blote handen aanraken. Best koel dus.
er zit koelprut op de chip wat bij mijn senfu waterblokje zat en de koelribben zitten errug strak vast met 4
tie-wraps. binnenkort ga ik ff 160mhz proberen...

• Epsilon
  • Laatst online: 14:00

Epsilon

normaal loopt hij 125/150 maar ik ken iemand die heeft hem (zonder extra koeling) op 150/230 lopen

• _Evert_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 09:18
ik gebruik zelf tntclk om mijn tnt2 agp op 162/232 te zetten, zoek effe op internet waar hij te vinden is, of stuur me een mailtje, dan mail ik hem voor je (je mail staat niet in je profile :(
Pagina: 1