/me zoekt nieuwe computerbehuizing voor;

Iets in deze stijl;

Maar dan geen 800 piek. Weet iemand een goede shop?

Iets in deze stijl;

Maar dan geen 800 piek. Weet iemand een goede shop?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit is de lian-li pc-70, de 60 is behoorlijk kleiner.Op dinsdag 11 december 2001 10:39 schreef n0va^ het volgende:
Het is inderdaal de lian-li pc-60 .. en omdat deze kast van aluminium is gemaakt is die redelijk prijzig..
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
het was toch Chen-ming die ze maakte voor o.a. enermax, antec, alienware EN chieftec??Op dinsdag 11 december 2001 13:14 schreef The Rapier het volgende:
[..] chieftec (die maakt ze voor o.a. enermax, antec en alienware)) [...]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
FF de link wat aangepastOp dinsdag 11 december 2001 15:03 schreef The Rapier het volgende:
Hij is niet zo mooi als de lian-li, maar target maakt ook alu kastjes.
Kijk maar eens bij www.aarde.nl www.aaarde.nl ze hebben daar kast voor F190,=
midi wel te verstaan!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Hmm weet iemand wat meer over deze kast te vertellen, afmetingen enzo.. want hij ziet er wel flex uit vind ikOp dinsdag 11 december 2001 16:36 schreef BaRF het volgende:
ach ja! die kastbest cool hoor, maar volgens mij beetje flut alutje? dun enzo
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
XBO: Michaël#3318
Verwijderd
nou ze zijn lichter, mooier en houden je systeempje ook wat koelerhoeveel weegt zo'n alluminium kassie nou, en waarom is iedereen er zo gek op?? (of alleen omdat ie zo mooi is???)

ik kan je de zilveren spuitbussen van de hema aanraden. erg krasvast en geen extra laklaag nodig. deze verf geeft meer een alu look. kan helaas geen pics posten, heb geen camOp vrijdag 04 januari 2002 14:08 schreef WoUtoMatiC het volgende:
[afbeelding]
Met chromeverf van de Gamma, maar deze verf kan ik niet echt aanraden. Duurt eeuwen voordat ie is uitgehard.
Wat betreft de HDD... geen idee![]()
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
Op vrijdag 04 januari 2002 21:24 schreef SlinkingAnt het volgende:
Ik vond dit net nog ff op een site
Lian-Li Aluminium Server PC70USB €319 =f 701,80
http://www.a-tembo.nl/Cat27.htm
pfff.....aluminium....dat is toch wel een stukje lichter dan normaal metaal (waar normale comp kasten van gemaakt zijn....)Op zondag 06 januari 2002 14:54 schreef zeven het volgende:
hoe zwaar is zo'n kast eigenlijk![]()
al dat metaal
och.. heb ik ook, zit een emergency-bootdisk in. floppydrive gebruik ik toch nooit (en ze zijn lelijk, zeker als je het vergelijkt met die kast).Op zondag 06 januari 2002 15:05 schreef Go0s het volgende:
Mooie case man
Maaruh het lijkt mij niet fijn om een a drive aan de binnekant te hebben
mij eigenlijk wel, eheheOp zondag 06 januari 2002 15:05 schreef Go0s het volgende:
Mooie case man
p.s. bootdisk er alvast in doen, goed idee m-m!Op zondag 06 januari 2002 15:05 schreef Go0s het volgende:
Mooie case man

Op dinsdag 08 januari 2002 09:42 schreef Sl4y3r het volgende:
Errug PHAT kassie
Wel ff de kabels rounden ofzo...