Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
audio varieert in amplitude (en frequentie) , hdd signalen zijn gewoon pulsen.. 
dus als je hdd led ff aan gaat licht gelijk je hele vu meter op
ik had er een vertraging oid ingemaakt.. gewoon ff een weerstand van 1 k in serie met de ingang en een elco van 1u naar massa
dus als je hdd led ff aan gaat licht gelijk je hele vu meter op
ik had er een vertraging oid ingemaakt.. gewoon ff een weerstand van 1 k in serie met de ingang en een elco van 1u naar massa
Verwijderd
YepzzzzzOp dinsdag 11 december 2001 12:42 schreef Klubbheads het volgende:
audio varieert in amplitude (en frequentie) , hdd signalen zijn gewoon pulsen..
Je zult waarschijnlijk het kitje moeten aanpassen
de 2 grote verschillen (voor zover ik kan zien op deze print) zijn :
de opamp ic en de lm3916, ik kan evt de lm3916 vervangen door een lm3914 (liniear). en die opamp is vast wel te vervangen door een opto-coupler (met hier en daar wat gezaag en getweak onderop de printbanen..)
toch?
voor de rest is schema identiek?
regards
Brein
de opamp ic en de lm3916, ik kan evt de lm3916 vervangen door een lm3914 (liniear). en die opamp is vast wel te vervangen door een opto-coupler (met hier en daar wat gezaag en getweak onderop de printbanen..)
toch?
regards
Brein
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Verwijderd
Tuurlijk kan het, maar als je dan toch de printplaat gaat modden, maak er dan zelf 1 op een experimenteerprint. Is waarschijnlijk makkelijker, goedkoper en je krijgt er een grotere kick van als het werktOp dinsdag 11 december 2001 13:19 schreef mkleinman64 het volgende:
de 2 grote verschillen (voor zover ik kan zien op deze print) zijn :
toch?
regards
Brein