[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
maar hij is wel leuk
It seemed like a good idea at the time
huh?Op dinsdag 11 december 2001 10:12 schreef RenevdVeen het volgende:
shop shop..
of zijn jullie Lieve Adjes bezig?
oja ff een steunbetuiging tussendoor (slijmen is ook goed) Ik vind dat jullie te gek werk doen, dat jullie het forum ondanks de sporadische crashes toch nog in de lucht weten te houden. dat vind ik allemaal geweldig, ga zo door! en probeer ondertussen de GoT-server ook nog wat stabieler te krijgen
Verwijderd
Op dinsdag 11 december 2001 10:15 schreef Strumxector het volgende:
denk het niet
maar hij is wel leuk
Check! Maar goed, je moet wel even wachten tot goedkeuring van een Got Adje. Ik kan me ook best voorstellen dat dit niet echt gewaardeerd wordt. Dat iemand hier op kicked is trouwens weer een heel ander verhaal..Hou er alleen wel rekening mee dat dit forum toegankelijk is voor internetters van 4 tot 400 jaar en daarom moet de dame in kwestie wel een slipje aanhebben (OVER de geslachtsdelen, that is).
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Op dinsdag 11 december 2001 10:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Cameltoe mag gewoon niet volgens de FAQ, dus je maakt weinig (lees=geen) kans
idd. weinig kans.De zogenaamde camel-toe is op het randje; maar reken erop dat we die weghalen.
Who is John Galt?
nou vat ik hem
ik heb nu een gecensureerde versie gepost, maar voor de geile GoTters in dat HK topic zou het toch wel leuk zijn?
if twijfel, then don't do it.Op dinsdag 11 december 2001 10:35 schreef ZyberTEQ het volgende:
oooo, cameltoe
nou vat ik hemach, maakt niet uit. Ik wacht geduldig op een antwoord van een Lief Adje (slijm slijm
)
ik heb nu een gecensureerde versie gepost, maar voor de geile GoTters in dat HK topic zou het toch wel leuk zijn?
Maar als je perse van een adje wilt horen of het wel of niet mag, dan mag ik zeker wel een HK ba anvragen bij een adje?
Je post een cameltoe in LA. Kwalijke zaakOp dinsdag 11 december 2001 10:41 schreef ZyberTEQ het volgende:
hoezo HK ban? voor mij? wat doe ik verkeerd dan? nix in mijn ogen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Persoonlijk prefereer ik de ongecensureerde versieOp dinsdag 11 december 2001 10:48 schreef ZyberTEQ het volgende:
ok link weggehaald
gecensureerd voor de geilaards
Ondanks dat je weet dat het nep is?Op dinsdag 11 december 2001 11:08 schreef IceStorm het volgende:
Persoonlijk prefereer ik de ongecensureerde versie
zal ik de ongecensureerde versie dan toch posten in http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/346431 ?Op dinsdag 11 december 2001 11:08 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Persoonlijk prefereer ik de ongecensureerde versie
ik heb namelijk ook liever de ongecensureerde
oja, als ik hem mag posten, dan zal ik een disclaimer erbij zetten met een link naar dit topic als bewijs dat het mag. Ik moet en zal GEEN OW/ban krijgen.
CameltoeOp dinsdag 11 december 2001 10:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Cameltoe mag gewoon niet volgens de FAQ, dus je maakt weinig (lees=geen) kans
Kan iemand me even uitleggen wat dat is?
dat je kan 'liplezen' bij een vrouwOp dinsdag 11 december 2001 11:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
CameltoeIets met kamelen
![]()
Kan iemand me even uitleggen wat dat is?
Hoe graag men (ook modjes, die zijn ook maar van vlees en bloed) dat ook wil
maar het blijft een lekkere foto
oja, er kan dan nu eindelijk een slotje
op nu mijn vraag beantwoord is [ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
zal wel de enige zijn dan die emOp dinsdag 11 december 2001 12:11 schreef ZyberTEQ het volgende:
maar het blijft een lekkere foto
Op dinsdag 11 december 2001 11:57 schreef ZyberTEQ het volgende:
dat je kan 'liplezen' bij een vrouw![]()
Maar wat heeft dat nou weer met camel sigaretten te maken dan?Op dinsdag 11 december 2001 11:57 schreef ZyberTEQ het volgende:
[..]
dat je kan 'liplezen' bij een vrouw![]()