waardeloos stuk over umts in Tsjechie

Pagina: 1
Acties:

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
UMTS breekt nu zelfs al in Tsjechië door
Gepost door Cyril Roos Dinsdag 11 December 2001 - 03:28 - bron: Heise Online
In de meeste West-Europese landen is het al ruim een jaar geleden gebeurd: het veilen van de licenties voor de UMTS frequenties, maar nu heeft ook de regering van Tsjechië bedacht dat ze wel eens flink geld binnen kunnen slepen voor de frequenties. Telecom aanbieders staan immers te springen om de nieuwe mobiele communicatiestandaard te gaan aanbieden en zijn bereid om daar flink voor in de buidel te tasten

Wat is dit voor een belachelijk stuk dat doorspekt is met vooroordelen en totaal uit de context is gerukt?

Te beginnen met zelfs Denk je dat tsjechie een derde wereld land is ofzo???
Wat in de meeste west-europese landen al een jaar geleden is gebeurd? So what? Nederland kwam na duitsland, belgie weer na nederland, europa vet na japan ?
Amerika hobbelt er nog verder achteraan. Wat wil je hier mee?

Telecom aanbieders staan immers te springen om de nieuwe mobiele communicatiestandaard te gaan aanbieden en zijn bereid om daar flink voor in de buidel te tasten Niet echt he, geld is op en elke volgende veiling bracht minder op, is het dan niet logisch (zoveel is er niet veranderd ten goede op in de telecommarkt)dat de opbrengsten lager worden? Logischerwijze extrapoleer je een trend verder en wordt in ons voorbeeld de te verw88 opbrengst lager.
<oefmode>Zo Spice vindt de begeleidende tekstjes vaak onthutsend zwak maar is zijn grieven nu ff kwijt, hij kan niet elke dag verontwaardigd zijn <oefmode>

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

[persoonlijke titel]
Ik kan het alleen maar met je eens zijn.
[/persoonlijke titel]

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-03 21:41

Daniel

Kapitein NCC-1701
[persoonlijke titel]
'k vind het ook niks
[/persoonlijke titel]

[crew-mode]
Er loopt inmiddels een topic over in het crewforum, de nieuwsredactie zal hierop verder actie ondernemen.

• Spice

Spice

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties maar is het misschien ondanks jullie aantekening bij je reactie, beter om dit meer tot jullie forum te beperken en gewoon meedelen dat je er mee bezig bent?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Maakt dat je blijer? Nu heb je een teken gekregen dat iig een paar mensen er niet blij mee zijn/waren. De titel is inmiddels veranderd, mede naar aanleiding van de thread. :)

• Spice

Spice

Topicstarter
Hardstikke blij :)
maar de titel :r nog steeds en het textje erbij slaat nog altijd nergens op!

Pagina: 1