Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauzer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 09:04
beste tweakers ik heb volgende week maandag een Lan party en ik kan er helemaal niks van.
Ik heb alleeen zitten bluffen dat ik onwijs goed ben, maar hoe kan ik zo snel mogelijk veel ervaing krijgen met unreal tournament????????

want anders wordt ik zo erg verslagen
Alvast bedankt
groetjes
Flier

Wololoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:55
Whahahah hij heeft zitten bluffen dat ie onverslaanbaar is, wat een lol. dan had je dat maar niet moeten doen he? :+

maar goed:

veel spelen tegen bots. Bots steeds een wat hogere AI geven. De bots in UT zijn op zich best wel een goed oefenmiddel, vind ik.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18023

stop 60 uur in een dag, speel alleen maar UT, en vooral veel, en tegen steeds betere mensen, eet alleen als het moet, slaap alleen na die 60 uur, en dan nog niet langer dan 8-10 uur, en maandag ken je het een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauzer
  • Laatst online: 23-05 09:04
Wat is een bot?

Wololoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Een door de computer gespeelde tegenstander die je een moeilijkheidsgraad kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 09:35 schreef Mauzer-BtB het volgende:
beste tweakers ik heb volgende week maandag een Lan party en ik kan er helemaal niks van.
Ik heb alleeen zitten bluffen dat ik onwijs goed ben, maar hoe kan ik zo snel mogelijk veel ervaing krijgen met unreal tournament????????

Alvast bedankt
groetjes
Flier
Als je internet hebt, zou ik heel veel via internet gaan spelen. Anders zou ik gewoon tegen bots gaan oefenen en telkens meer bots in het level gooien en een hogere moeilijkheidsgraad geven aan de bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op dinsdag 11 december 2001 09:39 schreef Mauzer-BtB het volgende:
Wat is een bot?
loooooooooooooooooooooooooooooooooool

Een soort computer gestuurde tegenstander, waarvan je kunt instellen hoe slim / goed ze moeten zijn.
Hoewel dit een leuk oefen middel is, is d'r maar een echt medicijn voor jouw probleem: ONLINE GAMING

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

speel quake 3 voordat je UT speelt, dan rule je iedereen eruit.. UT is zoveel makkelijker dan Q3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18023

Wat is een bot?
Ik zie het al: dit gaat helemaal goed komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Op dinsdag 11 december 2001 09:47 schreef ugamer het volgende:
speel quake 3 voordat je UT speelt, dan rule je iedereen eruit.. UT is zoveel makkelijker dan Q3..
dat klopt idd wel.

Ik speel eigenlijk ook alleen maar CS en quake3, maar UT (wat ik anders nooit speel) gaat op een LAN ook wel goed.

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:17

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op dinsdag 11 december 2001 09:35 schreef Mauzer-BtB het volgende:

Alvast bedankt
groetjes
Flier
Wat is een bot?
Oh oh....heb je een beetje goed internetverbinding (>ISDN)? Ga dan online spelen. Heb je dat niet, start een practise game, stel een hoeveelheid bots in (een stuk of 10) en selecteer masterful als skill. Ga dan steeds een stukje hoger.

Oh ja, neem een abonnement op de plaatselijke pizzaboer, doe je kamerdeur op slot (pizza's kunnen eronderdoor worden geschoven, blijf weg van school/werk en oefen, oefen, oefen!

Twee punten waar je op moet oefenen:

Punt 1.

Probeer de shock rifle onder de knie te krijgen. Dat is het wapen onder nummer 4. Schiet eerst met secondary fire, dan krijgt ge zo'n bolleke (Belgen rulen), probeer er dan met primary fire op te schieten. Resultaat is een verwoestende ring. Goed voor bewegelijke tegenstanders >:).

Punt 2.

Leer dodgen. Dat is snel opzij, naar voren of naar achteren springen (sneller dan gewoon springen iig). Dodgen doe je dmv 2x snel achtereen op de knop te drukken van de richting waar je naar toe wilt dodgen.
Dodgen is ideaal om lastige wapens te ontwijken en om een moeilijk doel te zijn.

Succes....heel veel succes. Je hebt het duidelijk nodig.
:D
groetjes
Flier
Begroetingen onder posts hoeven niet. Zie de FAQ voor meer info. :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
Op dinsdag 11 december 2001 10:09 schreef Larzan het volgende:
Punt 1.

Probeer de shock rifle onder de knie te krijgen. Dat is het wapen onder nummer 4. Schiet eerst met secondary fire, dan krijgt ge zo'n bolleke (Belgen rulen), probeer er dan met primary fire op te schieten. Resultaat is een verwoestende ring. Goed voor bewegelijke tegenstanders >:).
Potverdepotver, dat wist ik ook nog nie!

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 14:56
Ik zou zorgen dat je een hele erge (besmettelijke) ziekte krijgt, zodat je niet kunt komen naar die LAN. :9

Nou ja, echt veel tips, op héél véél oefenen na kan ik je niet geven. Nou ja, ik ken er nog wel eentje:

zorg dat je host bent van het spel.
stel een adminpassword in.

typ tijdens het spel: 'adminlogin <password>'
en dan 'admin god'

Voila godmode. :D

Maja, dan vraag ik me af hoelang je vrienden nog met je willen spelen... 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-05 14:42
idd veel dodgen. je kan ook opzij drukken en dan 2x naar voren dan maak je een koppeltje in de lucht, ziet er erg proffesioneel uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

hehehe denk maar niet dat jij veel beter zal worden... ik speel heel veel UT, en ook al heel lang maar ik ben echt niet zo goed...dus moet je gewoon GEEN UT spelen of toegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 00:12
Wat is een bot?
LMAO :D :D :D

dat krijg je nu van dat gebluf >:)
ik heb hier maar 1 antwoord op, leer te leven met de vernedering die je zal ondergaan
zal je een goede les voor je wezen :)
je kan in elk geval de levels (je weet wel wat een level is >:) hoop ik )gaan verkennen
en zet de bots (A.I.) op novice, heb je ieder geval nog de kans om 1 match te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Silencer
  • Laatst online: 16-04 21:20
Wat is een bot?
[topic=318015]

Als je weet wat dodgen is dan weet je toch ook wel wat een bot is? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2023
OMG |:(
Opscheppen dat je iedereen verslaat en dan zelf niet eens weten wat een bot is ??

hehe... weinig hoop voor je dat je voor die LAN een beetje skills krijgt.
Daar gaat veel meer tijd en oefening inzitten.
Ik hoop voor je dat je de levels al een beetje kent, want anders kan je het helemaal vergeten.
Ervaring met andere shooters helpt wel een beetje.

Je kan natuurlijk nu 20 uur per dag UT gaan spelen, maar skills kan je niet kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Download een aimbot :+

Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Hihi, ik denk dat je zwaar gekickt gaat worden op die lan. anders wil ik wel voor je spelen!

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 00:12
Op dinsdag 11 december 2001 13:45 schreef -Outlaw- het volgende:
Download een aimbot :+
nog beter, ga half-life spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25287

het beste: Speel quake 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op dinsdag 11 december 2001 10:09 schreef Larzan het volgende:

[..]

[..]

Oh oh....heb je een beetje goed internetverbinding (>ISDN)? Ga dan online spelen. Heb je dat niet, start een practise game, stel een hoeveelheid bots in (een stuk of 10) en selecteer masterful als skill. Ga dan steeds een stukje hoger.

Oh ja, neem een abonnement op de plaatselijke pizzaboer, doe je kamerdeur op slot (pizza's kunnen eronderdoor worden geschoven, blijf weg van school/werk en oefen, oefen, oefen!

Twee punten waar je op moet oefenen:

Punt 1.

Punt 2.

Leer dodgen. Dat is snel opzij, naar voren of naar achteren springen (sneller dan gewoon springen iig). Dodgen doe je dmv 2x snel achtereen op de knop te drukken van de richting waar je naar toe wilt dodgen.
Dodgen is ideaal om lastige wapens te ontwijken en om een moeilijk doel te zijn.

Succes....heel veel succes. Je hebt het duidelijk nodig.
:D
[..]

Begroetingen onder posts hoeven niet. Zie de FAQ voor meer info. :)
hmmzz..
handig die tips. :)

ik stop namelijk ook uren in UT maar kan er ook niet veel van. :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
LOL! :D

sorry hoor, maar dit moet ik posten:

Net zat ik CTF in Face ]|[ te doen. 15 bots op Godlike. was omeens het blauwe team weg.. :? ik zoeken.. en ja hoor:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.steenbeek/got/lol.jpg

toen een bot van mijn team op ze schoot gingen ze wel weer weg. (ja, op dit moment schiet ie net...)

dus erg slim zijn die bots niet echt... :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15682

Op dinsdag 11 december 2001 09:48 schreef MREn het volgende:

[..]

Ik zie het al: dit gaat helemaal goed komen :D
L :O L !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op dinsdag 11 december 2001 09:47 schreef ugamer het volgende:
Dit klopt IHMO niet. Ik was vroeger VEEL beter in Q3 dan in UT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28774

Op dinsdag 11 december 2001 19:04 schreef DataBeest het volgende:

dus erg slim zijn die bots niet echt... :D
Dat klopt ook wel dat ze niet slim zijn, want ze hebben soms een route gekregen in maps, maar speel maar eens in een kleine map met 10 bots of zo waar ze geen route hebben.
Je zult goed moeten zoeken naar zo'n map, want de meeste maps zijn behoorlijk groot, maar ja.
Je zult zien dat de bots hier behoorlijk actief zijn, want ze hebben dan wel geen route, maar ze zijn wel geprogrammeerd om te doden.
Dus zijn ze toch nog best lastig om te raken en zo.

Ik ontdekte dit zelf toen ik in DM-Bathroom speelde, want de bots bleven maar wat staan, maar wanneer ik te dichtbij kwam gingen ze behoorlijk actief schieten en ontwijken en zo.
Eerst dacht ik dat ze in geen enkele map dan een route zouden hebben en dat het alleen maar opviel in grote maps, maar dat vond ik toch wel wat onwaarschijnlijk, dus denk ik gewoon dat de makers van de zelfgemaakte maps geen botroutes in de map hebben gegooid om de bestandsgrootte te verkleinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:13

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Bots zijn kut, die kunnen je niet voorbereiden op echte mensen, ik stel voor dat je eens naar irc.tweakers.net - #ut komt, of me contact op icq, ik wil je wel goed maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:13

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op dinsdag 11 december 2001 19:44 schreef Tha_Freeser het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel dat ze niet slim zijn, want ze hebben soms een route gekregen in maps, maar speel maar eens in een kleine map met 10 bots of zo waar ze geen route hebben.
Je zult goed moeten zoeken naar zo'n map, want de meeste maps zijn behoorlijk groot, maar ja.
Je zult zien dat de bots hier behoorlijk actief zijn, want ze hebben dan wel geen route, maar ze zijn wel geprogrammeerd om te doden.
Dus zijn ze toch nog best lastig om te raken en zo.

Ik ontdekte dit zelf toen ik in DM-Bathroom speelde, want de bots bleven maar wat staan, maar wanneer ik te dichtbij kwam gingen ze behoorlijk actief schieten en ontwijken en zo.
Eerst dacht ik dat ze in geen enkele map dan een route zouden hebben en dat het alleen maar opviel in grote maps, maar dat vond ik toch wel wat onwaarschijnlijk, dus denk ik gewoon dat de makers van de zelfgemaakte maps geen botroutes in de map hebben gegooid om de bestandsgrootte te verkleinen.
ik map zelf al een jaar of 2 denk ik, ik ben er niet echt 1337 in maar enfin: bots worden idd geleid door tracks, die heten pathnodes, dat zijn dingen die je met de hand helemaal door een map moet plaatsen en dan rekent vervolgens de computer zelf alles verbindingen ertussen uit, dus hij verbind draadjes aan de wapens de pickups de ammo, het snelste pad, ETC, ik zal wel eens laten zien hoe zoeiets eruitziet -> flinke zooi man :D

[edit]
ik heb een screenie gemaakt van de paths van deck16, dat zijn dus die blauwe en rode lijnen die alles verbinden.
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~a.hoppenbrouwers/paths.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

pff
dit helpt die jongen niets.

hij kan beter binnen komen en keihard gillen dat er niemand is die beter is dan hij in UT. zo'n groot mogelijke bek opentrekken, vooral flink schelden dat mensen er niets van bakken als ze al aan het spelen zijn voor hij meedoet, en zoveel mogleijk mensen afzeiken. BEHALVE degene die het ECHT goed doet. dan ga je vrolijk meespelen en elke keer als je dood gaat zeg je, dat je ze een kill gunt. bij elke kill die je maakt ga je hard lachen, wijzen, en schelden. aan het einde van de ronde flink schieten en beweeg dingetjes doen als je in beeld bent doet het ook goed op de irritatie top vijf. binnen het uur is er niemand die nog wil weten of je in Ut kogels kan ontwijken. neem een oude pc mee die je kan laten staan als je moet vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interstice
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Dit is idd DE manier om een gamer heftig gefrustreerd zijn 5 kilo zware IBM toestenbord naar je hoofd te laten gooien. :9

Proud member of Tacopsclan [CLS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05 20:50
Even over dat plaatje met die bots op een kluitje.

Daar heeft iemand dus vet pathnodes vergeten in te bouwen :D

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op woensdag 12 december 2001 00:01 schreef Delta2 het volgende:

goed zo! |:( :P

It seemed like a good idea at the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op woensdag 12 december 2001 00:01 schreef Delta2 het volgende:

och, zal wel een klein bug in die map zijn.
want verder doen ze het namelijk wel goed. :)

🌞🍃

Pagina: 1