Op dinsdag 11 december 2001 09:35 schreef Mauzer-BtB het volgende:
beste tweakers ik heb volgende week maandag een Lan party en ik kan er helemaal niks van.
Ik heb alleeen zitten bluffen dat ik onwijs goed ben, maar hoe kan ik zo snel mogelijk veel ervaing krijgen met unreal tournament????????
want anders wordt ik zo erg verslagen
Alvast bedankt
groetjes
Flier
Op dinsdag 11 december 2001 09:39 schreef Mauzer-BtB het volgende:
Wat is een bot?
Oh oh....heb je een beetje goed internetverbinding (>ISDN)? Ga dan online spelen. Heb je dat niet, start een practise game, stel een hoeveelheid bots in (een stuk of 10) en selecteer masterful als skill. Ga dan steeds een stukje hoger.
Oh ja, neem een abonnement op de plaatselijke pizzaboer, doe je kamerdeur op slot (pizza's kunnen eronderdoor worden geschoven, blijf weg van school/werk en oefen, oefen, oefen!
Twee punten waar je op moet oefenen:
Punt 1.
Probeer de shock rifle onder de knie te krijgen. Dat is het wapen onder nummer 4. Schiet eerst met secondary fire, dan krijgt ge zo'n bolleke (Belgen rulen), probeer er dan met primary fire op te schieten. Resultaat is een verwoestende ring. Goed voor bewegelijke tegenstanders

.
Punt 2.
Leer dodgen. Dat is snel opzij, naar voren of naar achteren springen (sneller dan gewoon springen iig). Dodgen doe je dmv 2x snel achtereen op de knop te drukken van de richting waar je naar toe wilt dodgen.
Dodgen is ideaal om lastige wapens te ontwijken en om een moeilijk doel te zijn.
Succes....heel veel succes. Je hebt het duidelijk nodig.

groetjes
Flier
Begroetingen onder posts hoeven niet. Zie de FAQ voor meer info.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.