Weet iemand of er ook add-on scenery van Noorwegen bestaat, die, als het ff kan, ook nog geupdate gaat worden voor FS 2002?
Misschien kan je het beter in het grote topic vragen.. daar geef ik je iets meer kans want bijna alle flightsimmers komen daar..
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Shit, heb het linkje thuis liggen denk denk.. jaa.. http://www.flightsim.no/
En dan kijken bij Filbibliothek
ehehe.. maar staan wel leuke files tussen!
En dan kijken bij Filbibliothek
Ja, het is zelfs geen paywareOp dinsdag 11 december 2001 09:27 schreef hellogoodbye het volgende:
Weet iemand of er ook add-on scenery van Noorwegen bestaat, die, als het ff kan, ook nog geupdate gaat worden voor FS 2002?
tampert, kriminalpolizei
Ten eerste: alle anderen bedankt voor de tip! Ik ga gelijk kijken.Op dinsdag 11 december 2001 09:44 schreef bolk het volgende:
Misschien kan je het beter in het grote topic vragen.. daar geef ik je iets meer kans want bijna alle flightsimmers komen daar..
Wat betreft bovenstaande opmerking: als iedereen alles vraagt over een bepaald spel in één topic, wordt het een onoverzichtelijke chaos. Helemaal omdat de Search geen subpagina's weergeeft.
Stel je voor, over een week of zo gaat iemand zoeken naar FS 2002 en Scenery Noorwegen. Nu krijgt hij dan een kant en klaar antwoord op zijn vraag. Als ik jou advies had opgevolgd, zou die persoon minsten 29 subpagina's moeten doorzoeken.
Ik weet niet wat de mods er van vinden, maar ik persoonlijk vind het een slechte zaak.
Pagina: 1