DIVX Ondertiteling

Pagina: 1
Acties:

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Ik heb ondertiteling gevonden voor m'n DIVX film The Matrix.
Het enige probleem is dat de ondertiteling iets minder als 13 sec achterloopt op de film.

Hoe kan ik dit op een makkelijke manier oplossen??

Dus niet door de preciese tijd op te zoeken dat de film op de ondertiteling voorloopt en dan de tijd in kladblok met de hand aan te passen.

Hoop dat dit kan

vincent

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

opnieuw rippen maar dan met subtitels :)

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22

sll

Hier zijn wel tools voor. Kijk maar op http://www.divx-digest.com/software/index.html#subtitles

Verwijderd

Ik gebruik altijd Subvieuwer 3.0 voor het goed zetten en juiste snelheid ondertiteling

daarna kijk ik hem met DivXG400 via men Matrox op men tv'tje op breedbeeld tv :Y)

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
tnks,

Ga het vanavond uitproberen (zit nu op school :'()

Vincent

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-03 12:03
Uit ervaring weet ik dat 't nogal lastig is om 'm goed te krijgen. Je gooit gauw de interval-tijden door mekaar :(. Van nu af aan rip ik de subtitles alleen nog maar rechtstreeks met de DVD mee en voeg ze samen met het geluid en het beeld d.m.v. VirtualDub en een extra filter voor die subtitles.

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Iemand anders had deze voor me geript >:) en had de ondertiteling niet meegeript dus overnieuw rippen wordt lastig.

Pagina: 1