Verwijderd
wtf? dit is de zinnigste reply die je krijgen kan! Zoeken is ook erg moeilijk hoor! We hoeven niet alles voor te kauwen voor je toch 
Er staan in de search honderden topics over innerhtml! wat toch écht bedoelt is om de inhoud van tags te veranderen!
check voor een voorbeeld op http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.ursem/index.html
Er staan in de search honderden topics over innerhtml! wat toch écht bedoelt is om de inhoud van tags te veranderen!
check voor een voorbeeld op http://home.quicknet.nl/qn/prive/a.ursem/index.html
solly voor mijn 'vroege-morgen-reply' van zonet.. razor.. staat er ook een antwoord hoe ik attributes van een tag kan beinvloeden met JS??
<TABLE id=????>
<TABLE id=????>
Verwijderd
ik zou zeggen... zoek eens op de specs van innerhtml, en dan weet je het.Op dinsdag 11 december 2001 09:18 schreef borr_de_wolf het volgende:
ook attributes van een tag? bv. <TABLE id=????>
voor msie gewoon:Op dinsdag 11 december 2001 09:07 schreef borr_de_wolf het volgende:
Ik vraag me af hoe ik de inhoud van een variabele aan een attribuut van een html-tag kan toekennen.
code:
1
| document.all['ID-of-NAME-van-je-tag'].AttributeNaam = variabele |
en voor DOM-compatible:
code:
1
| document.getElementBy('ID-van-je-Tag').setAttribute("AttributeNaam", variabele) |
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Verwijderd
Volgens mij bedoeld hij dat niet. Stel, je wilt de title (tooltip) van een image wijzigen:
Dit werkt met alle attributen. Je moet echter wel een id-attribuut hebben...
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <script>
var strNaam="Nieuwe naam";
//IE4.0+
document.all.plaatje.alt=strNaam;
//IE5.0+ en Netscape 6+
document.getElementById("plaatje").alt=strNaam;
</script>
[img]"mooi.gif"[/img] |
Dit werkt met alle attributen. Je moet echter wel een id-attribuut hebben...
Ik heb een id-attribute en juist die moet ik aan kunnen passen. Kan dat
Doekman zit idd in de goede richting...
http://home.planet.nl/~wilde825/changeId.html
dus gewoon met .id en dan de nieuwe waarde wegschrijven
dus gewoon met .id en dan de nieuwe waarde wegschrijven
mischien een brutale vraag, maar waarom wil je dat?Op dinsdag 11 december 2001 10:01 schreef borr_de_wolf het volgende:
Ik heb een id-attribute en juist die moet ik aan kunnen passen. Kan dat
dat is namelijk iets dat nu je niet zou moeten willen, de ID is een unieke identifier, die dient gelijk te blijven voor een element, andere toepassingen dan ID te gebruiken als identifier zijn gewoon fout, en zouden eerder betekenen dat je je script-toepassing moet aanpassen.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
nou ik wil dit omdat:
ik via dit id de tabel vul met gegevens uit een database (ik hang een query aan dit id), ik wil de query kunnen beinvloeden middels Javascript.. dit is me al gelukt, nu moet ik alleen de gewijzigde query weer aan de id toekennen...
ik kom er niet onderuit.. ik MOET de ID gebruiken en aanpassen.. maar dit lukt me dus niet...
ik via dit id de tabel vul met gegevens uit een database (ik hang een query aan dit id), ik wil de query kunnen beinvloeden middels Javascript.. dit is me al gelukt, nu moet ik alleen de gewijzigde query weer aan de id toekennen...
ik kom er niet onderuit.. ik MOET de ID gebruiken en aanpassen.. maar dit lukt me dus niet...
Pagina: 1