Toon posts:

Wolfenstein cd key ?

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van iemand Het spel Return to castle Wolfenstein gekregen, alleen als ik wil connecte op een server via internet, zegt hij van invaled cdkey..

ik heb er al verschillende geprobeert maar niks wilt werken, kan het ook aan iets anders liggen ofzo want ik baal der wel van ...(ik weet niet of ik zoiets hier mag vragen maar dit is echt fuckup wak heb)

:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik heb van iemand Het spel Return to castle Wolfenstein gekregen
Het origineel met originele key? Of een cd-r? Want als het een copy is ... |:(

Als het origineel is... probeer eens om de key opnieuw in te voeren en een aantal verschillende servers.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Pak de cdhoes of doos en tik de cd-key die daar op staat eens in.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjongejonge, eerst een spel kopieren en nog gaan janken als het niet werkt, schaam je! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op dinsdag 11 december 2001 08:39 schreef viper007 het volgende:
..als ik wil connecte op een server via internet, zegt hij van invaled cdkey..

kan het ook aan iets anders liggen ofzo
Nee... en je mag geen warez requests plaatsen hiero :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Ik heb van iemand Het spel Return to castle Wolfenstein gekregen, alleen als ik wil connecte op een server via internet, zegt hij van invaled cdkey..

ik heb er al verschillende geprobeert
maar niks wilt werken, kan het ook aan iets anders liggen ofzo want ik baal der wel van ...(ik weet niet of ik zoiets hier mag vragen maar dit is echt fuckup wak heb)

Ga naar de winkel en koop het orgineel krijg je gelijk een werkende key bij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Slotjuh!! :z

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar de winkel zoek spel, open hoesje, schrijf cd-key over :) scheeltje veel geld 8-) , het is mechien wel lame |:(

RESPECT VOOR DE ARMEN DIE CD CD-KEY DUS MAAR MOETEN JATTEN..

(Ik ga heel veel negative Reacties krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 09:12
viper007 = }:O

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 09:16 schreef pr0t0type het volgende:
Ga naar de winkel zoek spel, open hoesje, schrijf cd-key over :) scheeltje veel geld 8-) , het is mechien wel lame |:(

goed gegokt.

Stel jij komt een uur later de winkel in om de cd-rom te kopen? Kom je thuis, internetgame, en dat doet ie het niet, voel je je dan niet heerlijk genaaid? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 15:47

m0nk

16-09-2003 15.15

RESPECT VOOR DE ARMEN DIE CD CD-KEY DUS MAAR MOETEN JATTEN.. "respect? Rot toch op!"

idd vieze kneuzen zijn jullie dan allemaal! koop ik een spel heeft iemand mijn cd key al gejat. zou wat zijn.
Dan speel je maar geen RTCW, gelukkig heeft de free record shop de boekjes met de keys achter liggen in Rotterdam en heb ik er daar 2 gekocht.

Weet je, mensen dat doen daar :r ik op!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Nee hoor maar L A M E is het wel. En dat is nog heel erg zachtjes uitgedrukt.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 15:47

m0nk

16-09-2003 15.15

ik heb er al verschillende geprobeert maar niks wilt werken, kan het ook aan iets anders liggen ofzo want ik baal der wel van ...(ik weet niet of ik zoiets hier mag vragen maar dit is echt fuckup wak heb)

En jij moet dat spel gewoon kopen als je het online wil spelen, heb je geen geld? Luister dan naar de reclame op yorin en ga werk zoeken tijden of rond kerst en koop hem.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janster
  • Laatst online: 26-06 08:48
Op dinsdag 11 december 2001 09:20 schreef -hfl-xenon het volgende:
viper007 = }:O
boehhhhhhhhhhhh boehhhhhhhhhhhhhhhh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

Dat is vrij licht uitgedrukt. Wat een ongelovelijke Lamer ben je dan. Zoals eerder vermeld is dan de degene die er een krantenwijk voor loopt en eindelijk zijn spel kan KOPEN, is de klos omdat zo'n looser als jij zonodig z'n key hebt gejat. Oftewel op dat moment dat jij die key opschrijft, maak je je schuldig aan diefstal van het ergste soort. Maar ja, dat zal je zelf ook wel weten.En Dat maakt het alleen maar erger. En "respect" heb ik nog eerder voor een rioolrat, dan voor jou
Voor jouw soort is er maar een geschikt icoon :r :r
En veel meer wou ik niet over kwijt

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 11 december 2001 11:09 schreef Mohy het volgende:

[..]

Dat is vrij licht uitgedrukt. Wat een ongelovelijke Lamer ben je dan. Zoals eerder vermeld is dan de degene die er een krantenwijk voor loopt en eindelijk zijn spel kan KOPEN, is de klos omdat zo'n looser als jij zonodig z'n key hebt gejat. Oftewel op dat moment dat jij die key opschrijft, maak je je schuldig aan diefstal van het ergste soort. Maar ja, dat zal je zelf ook wel weten.En Dat maakt het alleen maar erger. En "respect" heb ik nog eerder voor een rioolrat, dan voor jou
Voor jouw soort is er maar een geschikt icoon :r :r
En veel meer wou ik niet over kwijt
Ja, dat is idd wel heel erg LAM :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sjonge jonge,

jullie reageren wel een beetje TU vind je niet zelf...

Net alsof jullie windows in de winkel kopen.. jullie zijn ook braaf of niet soms (Sommige moeten zich niet aangesproken voelen, maar die wat te vertellen hebben tegen mij en zelf het ook doen moeten gewoon DE mond houden !!!

Greetz

over and out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op dinsdag 11 december 2001 11:49 schreef viper007 het volgende:
Sjonge jonge,

Net alsof jullie windows in de winkel kopen.. jullie zijn ook braaf of niet soms (Sommige moeten zich niet aangesproken voelen, maar die wat te vertellen hebben tegen mij en zelf het ook doen moeten gewoon DE mond houden !!!

Greetz

over and out!
Daar hebben andere mensen in directe zin geen last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Sjonge jonge,

Greetz

over and out!
wat jij vraagt, mag simpelweg niet. Kan ik niet wakker van liggen, maar pr0t0type zet mensen echt aan tot diefstal(van een key) en benadeeld andere gamers ermee. En dat vind ik niet kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je CD key hebt ingevuld met hoofdletters tijdens instaleren moet je bij de opties de letters klein maken en dan zou die het wel moeten doen.

:+

[----]
als je iemand aanzet tot diefstal moet je het denk ik wel wat tactischer gaan doen. door iemand minderwaardig te laten voelen als hij het niet doet. alleen zeggen dat je het moet stelen is nog niet aanzetten maar een optie voorleggen. Maar het is wel lame jah!
[----]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy

Mohy

Star Citizen

Op dinsdag 11 december 2001 12:03 schreef Khaine het volgende:

[----]
als je iemand aanzet tot diefstal moet je het denk ik wel wat tactischer gaan doen. door iemand minderwaardig te laten voelen als hij het niet doet. alleen zeggen dat je het moet stelen is nog niet aanzetten maar een optie voorleggen. Maar het is wel lame jah!
[----]
Hij geeft ze een excuus om het te doen. De scheiding tussen het aanzetten en een optie voorleggen is hier flinterdun, maar in elk geval zeer triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 23:07
Het spel kopen in de winkel lijkt me zowiezo al een slecht idee. Ze hebben het wel ontzettend dom gedaan door de cd-key in het hoesje te plakken. Dan vraag je erom dat ze gejat worden met alle gevolgen van dien.

Als je 'm toch wilt kopen zou ik vragen om een doosje wat nog in het plastic zit, uit het magazijn ofzo... want anders heb je een grote kans dat iemand je voor is geweest en online zit te gamen terwijl jij met je orginele cd single player zit te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:10
Sjonge jonge,

Greetz

over and out!
Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.net/pics/ESSHSPHMHHE

u zei?

Echt mensen dit is echt het domste wat je kunt doen.. vragen om een cdkey hulp als je het spel hebt gekopieert.. is zoiets als naar de garage gaan (renault bijvoorbeeld) om te vragen of je de bijhorende sleutels mag hebben van de auto die je net hebt gejat..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:49

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Op dinsdag 11 december 2001 12:13 schreef webkabouter het volgende:

[..]

[afbeelding]
[ik kon het niet laten mode]

Hey man ... PRINTEN EN KOPIEREN DIE C.D. !!! :) :)

(eeuh kun je ook ff de c.d. key posten anders kan ik um niet instaleren )

[/ik kon het niet laten mode]

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 11 december 2001 12:13 schreef webkabouter het volgende:

Echt mensen dit is echt het domste wat je kunt doen.. vragen om een cdkey hulp als je het spel hebt gekopieert.. is zoiets als naar de garage gaan (renault bijvoorbeeld) om te vragen of je de bijhorende sleutels mag hebben van de auto die je net hebt gejat..
Mooi gezegd :)

viper007 krijg een OW voor warez... Mail is under away...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.