hoi, ik heb een vraagje, of een van jullie weten waar de gamepad van gravis de pro( ja ik weet het, het is een vrij oude gamepad) nog te koop is?!
bedankt!
bedankt!
There is no art to find the minds construction in the face
Wedden???Op dinsdag 11 december 2001 08:32 schreef Wilson_Fisk het volgende:
Dat ding werkt toch nie onder 2K(of XP)
Verwijderd
dankjewel ben gaan kijken maar bij mij hebben ze het niet meer, ze waren ook niet echt behulpzaam komt misschien binnen maar weten voor de rest niets!!! nog een andere tip waar eventueel te krijgen!!!!!Op dinsdag 11 december 2001 08:24 schreef Crash-Override het volgende:
Bij de Dixons liggen ze nog voor 25 piek per stuk
Ik moet er eigenlijk ook nog eentje bij gaan halen
De intertoys bij ons heeft ze idd ook.Op woensdag 12 december 2001 12:11 schreef Gregory het volgende:
[..]
dankjewel ben gaan kijken maar bij mij hebben ze het niet meer, ze waren ook niet echt behulpzaam komt misschien binnen maar weten voor de rest niets!!! nog een andere tip waar eventueel te krijgen!!!!!
wel. ik heb w2k gehad en heb nu XP en hij doet het onder allebei.Op dinsdag 11 december 2001 08:32 schreef Wilson_Fisk het volgende:
Dat ding werkt toch nie onder 2K(of XP)
Ik ook!Op dinsdag 11 december 2001 20:41 screef Gump het volgende:
Intertoys fl 25,-
Verwijderd
Ik had mijne nog niet in XP geprobeerd, maar deed het dus nietOp dinsdag 11 december 2001 09:16 schreef -Muppet- het volgende:
Wel onder XP meteen zonder problemen de USB en de gameport versie. Onder 2k werkt de USB in 1 keer en de gameport met een andere driver nl deze
Ik heb er idd ook F80,- voor betaald,Op woensdag 12 december 2001 15:47 schreef InZane het volgende:
Zag d'r laatst ook nog wat bij dynabyte liggen. Ik geloof inderdaad ook voor fl 25,-.
Ben er zelf ook nog steeds tevreden mee. Heb 'm ooit gekocht voor 80 piekies geloof ik
Draait perfect op win XP.
Verwijderd
bedankt voor de reacties ik ga het nog een keer proberen vandaag bij de intertoys, gisteren ben ik naar een klein filiaal gegaan daar lagen ze helaas niet, vandaag ga ik dan maar naar de heiligeweg kijken of ze daar iets hebben en anders wordt het uitboren en iemand zoeken die voor mij draad kan tappen, en dan de stick van aluminium of een ander soor metaal maken, breekt het tenminste niet af!!Op dinsdag 11 december 2001 07:46 schreef Gregory het volgende:
hoi, ik heb een vraagje, of een van jullie weten waar de gamepad van gravis de pro( ja ik weet het, het is een vrij oude gamepad) nog te koop is?!
bedankt!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq