Link op GoT naar t.net?

Pagina: 1
Acties:

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Waarom kan ik op GoT geen link naar t.net vinden en andersom wel?

de betaler vervuilt

Verwijderd

forum = aanvulling op FP, en niet ondersom :)

ofzo :?

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In de FAQ staat een link :)

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Goede vraag, GA!S. 'K heb er ook al eens vaker op gewezen btw. Omdat Gathering of Tweakers het forumgedeelte is van Tweakers.net (en iig verbonden met elkaar), zou je idd een linkje bovenaan de pagina's van GoT naar www.tweakers.net mogen verwachten. Zeker omdat dit andersom wel het geval is en het een beetje knullig is als er geen direct aanklikbare weg (terug) is naar de FP als je daar vandaan komt, behalve dan via je 'Back' knop of een 'Favorites' linkje in je browser.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Bovendien weet de helft van de GoT'ers (met name de diehard-HK'ers) niet eens (meer) van het bestaan van Tweakers.net. Pas nog een discussie over geweest in de HK en die was bedroevend te noemen. :{

Dus zo'n link lijkt me wel nodig en een goed idee ja. :)

• Pierik
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10 14:22

Pierik

I'll be back!!!

Lijkt me ook niet een slecht idee om naast uiloggen oid een link naar de FP te plakken. :)

Iracing Profiel

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 09:41 schreef Courage het volgende:
Bovendien weet de helft van de GoT'ers (met name de diehard-HK'ers) niet eens (meer) van het bestaan van Tweakers.net. Pas nog een discussie over geweest in de HK en die was bedroevend te noemen. :{

Dus zo'n link lijkt me wel nodig en een goed idee ja. :)
Dat zal we meevallen..

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als je dan toch bezig bent....

Kan er in een profiel dan een url naar je Tnet-profile worden opgenomen?

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Tis op zich wel vreemd, als je bedenkt dat er wel een link op de FP naar GoT is, maar andersom weer niet :?

De crew zegt dat het forum niet bij T.net hoort, maar er staat wel een link naar GoT...
Ook in de reacties wordt vaak verwezen naar TMF op GoT en er is nu ook TFF; hoezo hoort GoT niet bij T.net :?

Kan alleen maar voordelig werken, dunkt me, meer bezoekers op T.net=meer geld :?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 14:49 schreef brammus het volgende:
Tis op zich wel vreemd, als je bedenkt dat er wel een link op de FP naar GoT is, maar andersom weer niet :?

De crew zegt dat het forum niet bij T.net hoort, maar er staat wel een link naar GoT...
Ook in de reacties wordt vaak verwezen naar TMF op GoT en er is nu ook TFF; hoezo hoort GoT niet bij T.net :?

Kan alleen maar voordelig werken, dunkt me, meer bezoekers op T.net=meer geld :?
GoT is van T.Net, ik kan me niet voorstellen dat een Crew-member iets anders heeft gezegt.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Koppelingen aanzetten in IE en daar een linkje naar T.net op zetten?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Ik denk dat je dat verkeerd geintrepreteerd hebt. Het forum GoT is een onderdeel van de site van Tnet. GoT valt netzoals de FP onder het bedrijf tnet.

En misschien zou het wel kunnen, een link op got naar tnet. Mij maakt het niet zo veel uit, als dat meer bezoekers trekt naar tnet... waarom niet?

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op dinsdag 11 december 2001 14:45 schreef RenevdVeen het volgende:

[..]

Dat zal we meevallen..
* Heineken kwam er pas na een paar maanden achter dat er ook een frontpage bij GoT hoorde.

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Topicstarter
Op dinsdag 11 december 2001 15:19 schreef Heineken het volgende:

[..]

* Heineken kwam er pas na een paar maanden achter dat er ook een frontpage bij GoT hoorde.
:P |:( :P

de betaler vervuilt

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op dit moment is de topix code nog steeds niet door ons aanpasbaar, evenals de templates. Dus we willen dolgraag maar kunnen gewoon nog even niet. Hij staat iig hoog op het verlanlijstje van de crew.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op dinsdag 11 december 2001 17:38 schreef zeef het volgende:
Op dit moment is de topix code nog steeds niet door ons aanpasbaar, evenals de templates. Dus we willen dolgraag maar kunnen gewoon nog even niet. Hij staat iig hoog op het verlanlijstje van de crew.
Zelfs die banner naar boven verplaatsen moest door Arjen geregeld worden |:(

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 00:36

wizza

/dev/null

Op dinsdag 11 december 2001 15:19 schreef Heineken het volgende:

[..]

muwhauwha rofl ! lol-LoL-L0L!! :P

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Pagina: 1