Toon posts:

:( ik kan nog steeds mijn systeem niet bouwen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op de HCC mijn Gigabyte VTX-E + xp1800+ en Crucial DDR etc etc gehaald. En mijn cooler online besteld.
Ik heb hier geen andere cooler liggen en ik wacht nu al meer dan 20 dagen tot die cooler onderhand arriveert en ik onderhand mijn systeem eens kan gaan bouwen :( :'(

Okay hier hebben jullie helemaal niks aan, maar ik baal ervan.

Verwijderd

Ik leef met je mee... ;( Wachten is nooit leuk.

Verwijderd

Topicstarter
dank je *D

En ik ga eind deze week verhuizen (ik had uiteraard geen rekening met de verhuizing gehouden bij bestellen) aangezien dit toen nog 25 dagen zou duren).

Als die cooler er niet voor de verhuizing is dan ga ik denk ik naar mycom om die Coolermaster HHC-1 ofzoiets ophalen, kan ik eindelijk eens aan de slag. Iemand al ervaringen met deze cooler?

En het zit nog meer niet mee want ik moet ook nog eens 2 weken wachten voordat ik mijn kabel weer terug heb in het nieuwe huis :'(

En mij moeder heeft al de HCC bonnen per ongeluk weg geflikkerd |:(

Het leven van een tweaker valt niet mee.. ;)

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04-2025
Zit in hetzelfde schuitje. Nee. Mijn boot is zelfs al vetrokken. Ik had daar een week vakantie voor opzij gezet...

minder... zwaar minder...

Maar: "the chase, is better than the catch"

Dus nog ff geduld...en hou vol! *D

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

bel ze gewoon ff op.

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:50

AMDFreak

Intel is zo..

ja, zo iets had ik ook.. alleen dan met de videokaart (ATI Radeon 8500) ze hadden uhm maar nergens :(

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

Verwijderd

je kan natuurlijk ook tijdelijk een Coolermaster'tje erop zetten, en wanneer je cooler binnen zaag je deze aan stukken voor cooling van GPU en MEm van je videokaart! :)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-08 15:20
same here.
Ik heb een proc+ koeler zooi besteld.
Moederbord (er stond dat hij op voorraad was (dat was dus vorige week)).
En een videokaart (ATI 8500 dus eerst ff mailen of hij op voorraad is).
Alles heb ik vorige week maandag besteld (voor 1 uur 's middags).
Mijn proccesor spul is dus binnen (3 dagen nadat ik het besteld had).
Mijn moederbord is als het goed is pas gister weer in winkel aan gekomen dus met een beetje geluk ligt hij vandaag thuis.
En mijn videokaart wordt als hij vandaag bij de importeur ligt ook opgestuurd.
Ik zit nu dus ook al bijna weken zonder comp. :( Gelukkig hebben nog 2 computers thuis met internet verbinding (wat is die ADSL Arcatel tweak toch handig >:) ).

Taal fouten inbegrepen ;)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
gewoon ff nar de computerboek om de hoek een coolermastertje, kun je ten minste wat doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het had geweten dan had ik gewoon voor een 10tje bij de computerzaak op de hoek wat cooltape of pasta of wat dan ook gehaald en ff alles erop gezet (ik heb nog een coolermaster en een vulcanoII, mar ja.. als je hoort dat ie morgen verstuurd word (1 week terug) dan denk je dat je die 6 dagen geleden in huis zou hebben.

En dan zul je zien als ik net een cooler heb geplaats dan komt dat ding aan, moet je met veel geweld die vulcanoII er weer af slopen, de core weer schoonmaken, kans op core brokkeling etc..

Nee ik baal wel gewoon even, ik heb ze weer gemaild en morgen ga ik richting Eindhoven omdat ik daar in de buurt moet zijn. Heb ik morgen geen bericht voor de middag terug dan ga ik een coolermaster HHC-1 kopen en zet ik er een ystech-fan op van 30CFM (heb ik nog liggen) en word de bestelling geanulleerd.

NB: Ik wil nergens op gaan flamen, en wachttijden zijn altijd mogelijk dus ik ga de naam van de winkel niet noemen. Is denk ik nergens voor nodig.
Pagina: 1