Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Hoe kan het toch zo zijn dat er nog steeds geen ondersteuning is voor die via chipsets
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Verwijderd
voor de rest: brak beeld.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Verwijderd
en aan je mobo zijn bios...
bekent probleem staat duidelijk in faq bij www.hauppage.com
ik heb zojuist antwoord gekregen op een mailtje van me naar k-world(de producent van mijn kaart) en die gaf aan om de nieuwe software te installeren(had ik al), nieuwe vga drivers(had ik ook al) en de mobo inf upgrade(zodra ik die doe, krijg ik de melding dat m'n systeem die al ondersteund, en breekt af). er staat in hun FAQ en in het mailtje niks over bios upgrade of iets dergelijks...Op dinsdag 11 december 2001 11:57 schreef beek402 het volgende:
ligt aanje chipset!
en aan je mobo zijn bios...
bekent probleem staat duidelijk in faq bij www.hauppage.com
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Verwijderd
BIOS KT7 = 3C (werkt ook met 3R en de 64)
Via 4in1 = Win2k 4.35 / XP geen
Hauppauge driver = wdm317_19299.exe
Hauppauge WinTV = wintv2k335_19295.exe
De WinTV zit in het een na onderste slot... andere sloten zorgden voor wat probs onder 2K / XP (lees vastlopers, BSOD's door irq conflicts) onder Win98 maakte het geen reet uit
Via zuigt hard
VIA is echt niet verschrikkelijk brak hoor. Ze zijn niet de beste, maar ze zijn zeker niet alleen slecht.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400