"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Je bedoelt aanstekerOp dinsdag 11 december 2001 01:43 schreef sjeemz het volgende:
aansteller.
of bedoel je dat op mij?Op dinsdag 11 december 2001 01:43 schreef sjeemz het volgende:
aansteller.
ben ff niet in zo'n blije stemming nee.
mijn kat is aangereden
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Weliswaar een ongepaste opmerking (van quetzal) maar trashen of bannen gaat mij wat te ver, Troll volstaat imho.
En sterkte met je kat.
En sterkte met je kat.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Op dinsdag 11 december 2001 08:26 schreef botoo het volgende:
Weliswaar een ongepaste opmerking (van quetzal) maar trashen of bannen gaat mij wat te ver, Troll volstaat imho.
En sterkte met je kat.
Misschien voldoet -1 troll ook wel.
Het is eigenlijk niet een superonbehoorlijk 11/9 grapje...
edit: hmm, toetsen wel indrukken, anders komen er toch geen lettertjes op het scherm
LOL, als het zo door zou kunnen gaan dan komen we er wel.Beoordelingen: +1, -1: Overgewaardeerd, -1: Troll, +1: Grappig, +1: Grappig, -0.80: Overbodig, -0.67: Troll, -0.57: Troll, 0: Gemodereerd, * KeX -1.04 / 9x
Wat mij betreft is het een behoorlijk onsmakelijke troll. Overigens IMO geen -2tje. Is inderdaad wel nuttig om in het kader van de komende PM te bekijken. Wat mij betreft geldt namenlijk nog steeds dat een administrative -2 slechts in hoge uitzonderingen toegepast moet worden. Deze is wat mij betreft gewoon onsmakelijk en lokt vlammen uit. Die dient onder het leesniveau geschoffeld te worden. Wat betreft de PM kant lijkt het me niet wenselijk dat er een censuurgevoel gaat ontstaan.
Ook al jeukt het om te vragen waarvoor de loze kreet in het begin van deze draad nodig is doe ik het niet, of doe ik het nu indirect toch?
Tsja, ik zal he het antwoord schuldig moeten blijvenOp dinsdag 11 december 2001 10:46 schreef KexDaFlex het volgende:
[..]
Ook al jeukt het om te vragen waarvoor de loze kreet in het begin van deze draad nodig is doe ik het niet, of doe ik het nu indirect toch?
Pagina: 1