hmmmm, ik heb alle post gelezen, alle links gevolgd, maar ben er niet uitgekomen. De driver voor de topictitle printer. Zou iemand die deze printer werkende heeft, de driver willen op sturen/posten. Zou ik erg dankbaar voor zijn. Via hp zijn ze niet te krijgen (betalen, maar dat ga ik niet doen, cd kaduk, en nu 60 piek betalen???
) IIG geval extreem bedankt, in het geval van een reactie
Verwijderd
Heb je het nu over een printer of scanner?Op dinsdag 11 december 2001 01:06 schreef mdusink het volgende:
hmmmm, ik heb alle post gelezen, alle links gevolgd, maar ben er niet uitgekomen. De driver voor de topictitle printer. Zou iemand die deze printer werkende heeft, de driver willen op sturen/posten. Zou ik erg dankbaar voor zijn. Via hp zijn ze niet te krijgen (betalen, maar dat ga ik niet doen, cd kaduk, en nu 60 piek betalen???) IIG geval extreem bedankt, in het geval van een reactie
damn, sorry, my bad, ik bedoel de scanner, Thanx jodicardoni!! Het gaat om de scanner HP scanjet 5200C
Heb hier op mijn werk dezelfde scanner, werkt via de USB met win2k.
Heb ff gekeken voor je bij apparaatbeheer, en de driver die geinsalleerd is, is geleverd door MS. Ik denk dus dat je scanner gewoon moet worden gevonden door win2k.
Heb ff gekeken voor je bij apparaatbeheer, en de driver die geinsalleerd is, is geleverd door MS. Ik denk dus dat je scanner gewoon moet worden gevonden door win2k.
heb ik al geprobeerd, maar ms herkend hem niet. Hoewel ik dat wel alleen met de parrallelle poort heb geprobeerd. Ik zou dus even de usb kabel moeten aansluiten. Ga ik dat iig even proberen. Maar, ik zou toch erg graag de drivers willen hebben. Zou je ze kunnen e-mailen o.i.d. -> mdusink@softhome.net alvast erg bedankt.
Verwijderd
Ik heb de driver op http://www.driversguide.com gezien.
Gebruikersnaam: drivers
Wachtwoord: all
Driver search > 2. Search Drivers Found By Members > Enter any keyword
Succes!
Gebruikersnaam: drivers
Wachtwoord: all
Driver search > 2. Search Drivers Found By Members > Enter any keyword
Succes!
Wat dacht je van www.hp.nl????????????
Je kunt ze er echt downloaden hoor, zonder betalen
Je kunt ze er echt downloaden hoor, zonder betalen
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
Verwijderd
Nope, bij HP mag je een cd KOPENOp dinsdag 11 december 2001 23:01 schreef Fanaat het volgende:
Wat dacht je van www.hp.nl????????????
I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800
voor w2k hoeft je alleen maar precisionscan te installen. via een usb kable zou w2k hem al goed moeten vinden. heb deze scanner namelijk zelf ook :-) fijn apparaat trouwens.Op dinsdag 11 december 2001 01:06 schreef mdusink het volgende:
hmmmm, ik heb alle post gelezen, alle links gevolgd, maar ben er niet uitgekomen. De driver voor de topictitle printer. Zou iemand die deze printer werkende heeft, de driver willen op sturen/posten. Zou ik erg dankbaar voor zijn. Via hp zijn ze niet te krijgen (betalen, maar dat ga ik niet doen, cd kaduk, en nu 60 piek betalen???) IIG geval extreem bedankt, in het geval van een reactie
maar als je die drivers ervoor moet hebben, kan dat ff duren ik heb ze niet bij de hand. liggen nog bij pa/ma in huis.
als je em echt nodig hebt, mail maar ff. dan kijk ik wel wanneer ik tijd heb om ze ff online te gooien.
je kunt daar alleen updare downen. precisionscan zelf kun je daar niet ophalen.Op dinsdag 11 december 2001 23:07 schreef Fanaat het volgende:
http://www.hp.com/cposupport/nl/products/hp_scanjet_scanners/c7197a/downloads.html?Submit.x=11&Submit.y=3#Microsoft%20Windows%202000
maar je kunt al wel scannen hoor via de usb kabel. denk aan photo editor en andere twain pgoggies. daarvoor heb je de cd nog niet nodig...
Ik wacht nu nog ff op de usb-kabel. Als ie het dan doet, post ik nog wel even alle ervaringen. Hopelijk heeft iemand anders er dan ook nog wat aan. IIG iedereen bedankt!
Verwijderd
Waarom nou niet even http://www.electic.com/download/download.cgi?v=1002783336 geprobeerd
Omschrijving op deze website:
File Name: HP ScanJet Drivers For Windows XP/2000/NT4/9X
File Description: These are the drivers for the 6200C/ 5200C/ 6300C / 4100C/ 6200C/ 5200C/ 6300C scanners from HP version 6.74 for Windows 2000/XP/NT4/9X
Category: OS_Misc
Date Added: 10/11/01 2:55
Added by: Rajeev Kadam
Ik kan ze niet testen omdat ik een onvolprezen Acer scanner bezit en geen HP
Omschrijving op deze website:
File Name: HP ScanJet Drivers For Windows XP/2000/NT4/9X
File Description: These are the drivers for the 6200C/ 5200C/ 6300C / 4100C/ 6200C/ 5200C/ 6300C scanners from HP version 6.74 for Windows 2000/XP/NT4/9X
Category: OS_Misc
Date Added: 10/11/01 2:55
Added by: Rajeev Kadam
Ik kan ze niet testen omdat ik een onvolprezen Acer scanner bezit en geen HP
Pagina: 1