Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
ik heb nu Jabber erop staan, werkt ook wel grappig.
want icq krijg ik niet aan de praat, en msn kan ik niet vinden.
jabber is zeg maar de CE versie van Trilian.
wat wil je daar mee zeggen ?Op dinsdag 11 december 2001 18:37 schreef cyberjoy het volgende:
...... Het is een SH3 processor.
Sorry dat ik dit "oude" draadje omhoog trap, maar ik ben hier dus zelf ook naar op zoek, ennuhhh, dat Jabber, is dat net zo functioneel als trillian???Op dinsdag 18 december 2001 15:23 schreef theezeefje het volgende:
Zoek meer in de richting van een gewoon stukje software ipv een webbased icq.
(Trillian rules over icq@msn !)
Om trouwens antwoord te geven op jouw vraag, ja volgens mij kan je via je cradle gewoon het internet op, ik heb hier zelf met mijn jornada 420 en cradle geen problemen mee!
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Je moet me maar ff mailen want ik heb (denk ik) een geweldige link naar de M$ website, een aangezien dat spoort links hier niet mogen enzo.......
1, get a registry editing tool for ur em500
2,goto HKEY_CURRENT_USERCommRasBook, within there, you will see a bunch of value like '115200 Default, '19200 Default...' the only thing that will interest us here is the "'USB.." value
3,Within the "'USB.." value, right click "Entry" and choose "copy".
4,Go back to RasBook, Add a new key and name it whatever you want, ie, "USB Net"
5,Open up the new key that you just added in step 4, and "paste" the "Entry" value that you copied in step 3 to here.
6,Reset your EM500
7,Goto "Setting, connection, pc connection", choose the key that you added in step 4, in my example, "USB Net".
8,open up Internet explorer, choose "Tools, Options, Connection", within type, choose "USB Net".
9,Select "Access remote access automatically, and use Proxy Server"
10,put the IP and port number of your computer's Proxy server.
READY, SET, GO!!
if you want a proxy software, try this out
http://www.analogx.com/contents/download/network/proxy.htm