Private Messages

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Topicstarter
Is het niet een leuk idee om private messages in te voeren in GOT. Iedereen kan dan messages onderling na elkaar sturen. Lijkt mij wel een fun idee.

Of praktischer..alleen dat adjes dat kunnen naar de users?

gewoon even een idee die ik laatst zag op een ander forum.. :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is al een keer langs geweest, maar dat kan niet, omdat er dan in Topix gesleuteld moet worden, en die wordt niet meer onderhouden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:51

PanMan

Spun!

het zou natuurlijk zo buiten topix om kunnen.
Ik neem aan dat jullie de code op de index wel aan kunnen passen. Dat zegmaar topix geinclude wordt. Dan kan je daar ook een Send message, en een check message toevoegen.
Ik denk dat het vrij weinig werk is.
Enige wat dan lastig is, is dat je niet op een user kan klikken om hem te messagen oid, maar dat je z'n nummer moet copieren oid.
Maar misschien is daar ook nog wel een oplossing voor te bedenken. Er konden ook zonder aanpassing aan topix een + bij de dokters worden gezet...

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op dinsdag 11 december 2001 04:31 schreef PanMan het volgende:
Ik neem aan dat jullie de code op de index wel aan kunnen passen.
Nee, als 't goed is kan dat niet -> is imo ook helemaal niet boeiend :o :).

Je kunt denk ik, nog steeds terecht op: http://bugs.topix.nl ik denk niet dat we 'zelf' een redelijk 'complex' messages systeem opzetten, met in het oog houdend dat we wellicht over niet al te lange tijd -> gebruik maken van nieuwe forum -software.

Beetje loos om hier dan nog grote veranderingen door te voeren? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dit kan toch al via ICQ?
Oké, dit is niet wat The Real Falcon bedoeld maar het is zeker een mooi alternatief. :)

Bijkomend nadeel is dat niet iedereen ICQ wil/kan gebruiken dus niet iedereen is bereikbaar via deze weg.

Krankzinnige muziek vind je hier.