Probleem met brander (Plextor 1610 + Nero 5.0.3.9)

Pagina: 1
Acties:

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Nou, ik krijg deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wbeekhuizen/GoT/plexnero.bmp

Omdat ik effe niets in .gif of .jpg kon opslaan heb ik 'r maar een monochroom-bitmap van gemaakt om hem niet te groot te laten worden. De meldingen waar het om gaat zijn duidelijk leesbaar gebleven, dus dat lijkt me verder geen probleem.

Wat zou m'n probleem kunnen zijn :?

edit: Doet ie geen monochroom-bitmaps?? Nou, moment ... dan maak ik 'r effe een kleurtje van :)
edit2: Zo, doet 't toch wel nu ... was een webspace-probleempje. 5MB van @Home is niet veel :(

Verwijderd

nieuwste downloaden http://www.nero.com
probleem opgelost

Verwijderd

Maar heeft ie het altijd goed gedaan??

• Wouter!
  • Nu online
Hij heeft 't altijd goed gedaan ja :( ... waarom zou die nieuwe versie nu dan ineens m'n probleem oplossen :?

Verwijderd

Maar je doet ook een simulatie Wout, doet ie het tijdens het werkelijke brandproces ook zo?

Verwijderd

probeer het gewoon eens, flikker die oude eraf. installeer de nieuwe, crackje. klaar

Als ie het dan niet doet kom je weer bij ons *D

• Wouter!
  • Nu online
JA :(

Ik heb al 3 CD's verkloot |:(

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 00:19 schreef flierefluiter het volgende:
probeer het gewoon eens, flikker die oude eraf. installeer de nieuwe, crackje. klaar

Als ie het dan niet doet kom je weer bij ons *D
Maar 't is toch niet logisch :? Waarom zou ie zo moeilijk gaan doen als hij het altijd goed gedaan heeft?? Bovendien gooi je het register dan weer door de war :( ... wordt de PC weer trager en daar heeft iedereen een hekel aan ;)

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 00:20 schreef ThaWout het volgende:
JA :(

Ik heb al 3 CD's verkloot |:(
Oplossing: Kloot op Rewritables... ik snap sommige mensen niet ...

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

stomme vraag eigenlijk, maarre welk cd's gebruik je?
die melding had ik de laatste keer ook met een spindel verotte cd's van 3 kwartjes
(opgelost trouwens, heb nu van 8 dubbeltjes:))

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Wouter!
  • Nu online
Ik heb zelfs de PC vanmiddag weer helemaal opnieuw geïnstalleerd, Drive-image teruggezet en Nero opnieuw geïnstalleerd ... maakt niks uit :(

En ik zie niet in wat het downloaden van de nieuwste zal uithalen als deze het ook altijd goed gedaan heeft.

Verwijderd

nieuwste heeft minder last van xp, waar toch denk ik het probleem ligt.

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:22 schreef drLiter het volgende:

[..]

Oplossing: Kloot op Rewritables... ik snap sommige mensen niet ...
Ik heb wel een paar rewritables gehad, maar ik merkte al gauw dat ik die niet veel anders behandelde dan CD-R's ... bovendien kosten die CD's toch zowat niks :). En Rewritables zijn ook niet altijd compatible met andere PC's of CD-spelers hè ...

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:25 schreef flierefluiter het volgende:
nieuwste heeft minder last van xp, waar toch denk ik het probleem ligt.
XP??

Ik weet niet wat je bedoelt, maar ik heb geen WinXP en ook geen Athlon XP voor de duidelijkheid (zie spec's in m'n sig.)

Verwijderd

aaah, heb je de nieuwe al eens geprobeerd dan? Zo niet, dan kan ik je niet verder helpen. Waarschijnlijk is hij softwarematig niet goed. Ik denk niet dat het aan je brander ligt.

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:23 schreef the_virus het volgende:
stomme vraag eigenlijk, maarre welk cd's gebruik je?
die melding had ik de laatste keer ook met een spindel verotte cd's van 3 kwartjes
(opgelost trouwens, heb nu van 8 dubbeltjes:))
Euhm ... Lifetec (Medion), van de Aldi :+ ... die zitten in van die mooie dunne doosjes, daarom heb ik ze eigenlijk genomen :). Ik heb trouwens al 3 van die dozen (van 20st.) opgebrand met 2 mislukkingen denk ik in totaal, en dat kwam ook nog door een instabiel systeem ook :(.

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:30 schreef flierefluiter het volgende:
aaah, heb je de nieuwe al eens geprobeerd dan? Zo niet, dan kan ik je niet verder helpen. Waarschijnlijk is hij softwarematig niet goed. Ik denk niet dat het aan je brander ligt.
HIJ HEEFT HET TOCH ALTIJD GEDAAN!!!!!!!

sorry voor het geschreeuw hoor, maar volgens mij is er hier iemand doof (no flame intended).

Verwijderd

lifetec rules, goedkoop en goed!!

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 00:32 schreef ThaWout het volgende:

[..]

HIJ HEEFT HET TOCH ALTIJD GEDAAN!!!!!!!

sorry voor het geschreeuw hoor, maar volgens mij is er hier iemand doof (no flame intended).
EN NU IS IE KAPOT KAPOT EN NOG EENS KAPOT

• flippy
  • Niet online

flippy

lullig voor je moet ik zeggen(nie rot bedoeld)
maare ik heb zelf de 12x en ik heb in de afgelopen maand 400 cd opgebrand en 1 daarvan was verkloot door een zekering met adhd |:(

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:35 schreef the_virus het volgende:
lullig voor je moet ik zeggen(nie rot bedoeld)
maare ik heb zelf de 12x en ik heb in de afgelopen maand 400 cd opgebrand en 1 daarvan was verkloot door een zekering met adhd |:(
:?

• flippy
  • Niet online

flippy

hint 2:

wat brand je?

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:33 schreef flierefluiter het volgende:

[..]

EN NU IS IE KAPOT KAPOT EN NOG EENS KAPOT
Tja sorry hoor, maar ik leg toch uit dat ie het plotseling niet meer doet en altijd gedaan heeft. Waarom zou het installeren van de nieuwe software mijn probleem wat ineens ontstond (zonder duidelijke reden) oplossen. En als ik dat dan 3 keer (of zoiets) herhaal en jij blijft maar zeggen dat ik de nieuwe software maar moet proberen ... en ik zeg daarom nog maar een paar keer dat ik dat liever niet doe, nou ... dan raak ik toch wel enigzins geïriteerd.

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:38 schreef the_virus het volgende:
hint 2:

wat brand je?
Maakt niet uit, DivX wil niet ... maar gewone backup-bestanden willen ook niet :(

• flippy
  • Niet online

flippy

wat ben je aan het branden?
iso
bin
nrg
audio
data
vcd
??????????????????????????????????????????????????????

• flippy
  • Niet online

flippy

heb je al andere progs geprobeerd?
clonecd?

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:42 schreef the_virus het volgende:
iso
bin
nrg
audio
data
vcd
Euhm ... dan ga ik maar voor ISO want dat zie ik overal staan. Ik weet niet helemaal het verschil tussen ISO/bin/nrg aan de ene kant en data aan de andere kant. Audio en vcd is het iig niet.

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:44 schreef the_virus het volgende:
heb je al andere progs geprobeerd?
clonecd?
Nog maar een keer: Hij heeft het toch altijd zo gedaan (zonder dat er ook maar iets aan het systeem veranderd is ontstond dit probleem). Ik had btw. Adaptec er wel opgezet (voordat ik vanmiddag de drive-image heb teruggezet) maar die kon helemaal geen brander vinden (:?).

• flippy
  • Niet online

flippy

hoe oud is de brander?
hoeveel heb je ermee gebrand?

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:42 schreef the_virus het volgende:
iso
bin
nrg
audio
data
vcd
Heb ik net beantwoord, zie hierboven ergens ... of leg me tenminste even het verschil uit tussen ISO/BIN/NRG/DATA (want ik zou zeggen dat ik data brand, maar zie een paar keer ISO staan).

Verwijderd

je moet gewoon niet zo bijdehand doen, als ik zeg dat je er een nieuwe versie op moet zetten dan moet je dat proberen. Lukt het niet dan zien we wel verder.

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:50 schreef the_virus het volgende:
hoe oud is de brander?
hoeveel heb je ermee gebrand?
4 maand oud, zo'n 50 à 75 CD's gebrand denk ik ... (niet extreem dacht ik toch :?)

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:52 schreef flierefluiter het volgende:
je moet gewoon niet zo bijdehand doen, als ik zeg dat je er een nieuwe versie op moet zetten dan moet je dat proberen. Lukt het niet dan zien we wel verder.
Wie doet er hier nu bijdehand zeg ... ik leg uit waarom dat in mijn optiek gewoonweg niet kàn werken. Jij blijft maar herhalen dat ik de nieuwe moet pakken en geeft 'r niet eens argumenten voor.

Verwijderd

My qoute!

is dit geen argument?

• flippy
  • Niet online

flippy

Op dinsdag 11 december 2001 00:55 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Wie doet er hier nu bijdehand zeg ... ik leg uit waarom dat in mijn optiek gewoonweg niet kàn werken. Jij blijft maar herhalen dat ik de nieuwe moet pakken en geeft 'r niet eens argumenten voor.
jerry!!!!jerry!!!!jerry!!!!jerry!!!!
(sorry, flasback naar jerry springer)

je moet toch es gaan kijken of je geen virusje(GEEN geintjes over mn naam svp)
hebt opgelopen....

zo niet dan moet je es de firmware updaten.
probeer het es, kan er niet slechter op worden
http://www.plextor.com

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 01:00 schreef the_virus het volgende:

[..]

jerry!!!!jerry!!!!jerry!!!!jerry!!!!
(sorry, flasback naar jerry springer)

hebt opgelopen....

HA MY MAN!! Eindelijk nog een slimmerd :)

• flippy
  • Niet online

flippy

slim zijn is een tijdelijke vorm van hersenactiviteit
geniaal zijn is denken met je kloten.

je wilt niet zien hoe groot ze zijn..... (8>

offe:

niemand is fantastisch,
mijn naam is niemand

Verwijderd

en ik ga pitten welterusten

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 00:57 schreef flierefluiter het volgende:
My qoute!

is dit geen argument?
Ik weet niet wat jou defenitie van "argument" is, maar jij geeft geen argument hoor ... Jij geeft een mogelijke oorzaak maar die beargumenteer je niet, je zegt alleen "Ik denk ..." en da's echt geen argument.

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 01:00 schreef the_virus het volgende:

[..]

hebt opgelopen....
Check! ... Norton Antivirus installed met de laatste updates (ik heb inmiddels al wel 10 keer het Badtrans.W32 (of zoiets) virus onderschept en vernietigd :(
Dat verklaart nog steeds niet waarom ie er ineens mee kapt ... toch?? En als de firmware-update fout gaat zit je met de gebakken peren ... toch?? Bovendien heb ik nog nooit een firmware-update gedaan ... }:O

• flippy
  • Niet online

flippy

het gaat erom wat er aan gedaan kan worden, niet of zijn argumenten goed zijn.

ik heb oof zoiets met mn pa's oude 4x gehad maar dat kwam doordat de kabel er niet helemaal in zat.(hint?)
als je hem hebt geflasht dan zou hij beter moeten werken.
deed die van mij teminste wel.
try.....

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 01:15 schreef the_virus het volgende:
het gaat erom wat er aan gedaan kan worden, niet of zijn argumenten goed zijn.

ik heb oof zoiets met mn pa's oude 4x gehad maar dat kwam doordat de kabel er niet helemaal in zat.(hint?)
als je hem hebt geflasht dan zou hij beter moeten werken.
deed die van mij teminste wel.
try.....
Kabel zit ook goed ... lezen doet ie gewoon, en branden doet ie ook gewoon tot 35%, dan komt die fout :(

En als zo'n firmware-update fout gaat zit je toch met de gebakken peren??

• flippy
  • Niet online

flippy

i heb al 2x geupdate zonder 1 probleem.
enne hij kan aleen verkloot worden als je halverwege de upload(2-3sec.) de stekker eruit trekt.
en dan kan je het nog es proberen.
ik weet het wat ik heb het gedaan met een oude 2x

• Wouter!
  • Nu online
Hmm, nou ja ... kan het proberen, maar ik zie nog steeds niet wat dat aan m'n probleem zal doen aangezien het ineens ontstond (en inmiddels na een verse install van Windows nog steeds voorkomt).

Verwijderd

Zo zo, wat een geruzie hier :). Wout doe 'ns een beetje rustig an joh (ik ken 'm persoonlijk hè, vandaar). Ik weet precies hoe ie zich nu zit te irriteren voor z'n PC >:) hahahaha. Al moet ik zeggen dat ie het vaak wel aan het rechte eind heeft en da's vaak erg frustrerend :(

Maar ja ...

• flippy
  • Niet online

flippy

en op lagere snelheid? 2x of zo

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 01:23 schreef the_virus het volgende:
en op lagere snelheid? 2x of zo
Nope, ook geprobeerd ... maakt ook niets uit ;(

Nou, morgen is er weer een dag ... ik ga nu naar bed. Ik ga 'r morgen nog maar eens een beetje mee aan het kloten en dan horen jullie het nog wel.

[off-topic]
Spor, tot morgen ... 16:00 uur ben ik bij je. Zorg je dat de tank vol zit? Karin gaat ook mee trouwens ...
[/off-topic]

• flippy
  • Niet online

flippy

Op dinsdag 11 december 2001 01:22 schreef Spor het volgende:
Zo zo, wat een geruzie hier :). Wout doe 'ns een beetje rustig an joh (ik ken 'm persoonlijk hè, vandaar). Ik weet precies hoe ie zich nu zit te irriteren voor z'n PC >:) hahahaha. Al moet ik zeggen dat ie het vaak wel aan het rechte eind heeft en da's vaak erg frustrerend :(

Maar ja ...
/off topic

hee, hebben ze nou oof al internet in boekelo?
ik dacht dat twenthe nog in de middeleeuwen zat?
ik weet er alles van... ik zit op de vliegbasis :r

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 01:26 schreef the_virus het volgende:

[..]

/off topic

hee, hebben ze nou oof al internet in boekelo?
ik dacht dat twenthe nog in de middeleeuwen zat?
ik weet er alles van... ik zit op de vliegbasis :r
Hahahaha, nee man. Twente is een harstikke mooie plek om te wonen. Ik zou echt nooit in het westen willen zitten. Kabel-internet is hier in Boekelo trouwens toch echt al een tijdje beschikbaar ... maar in Noord-Enschede (bijv. Lonneker) hebben ze nog geen kabel heb ik begrepen ;( ... ik heb medelijden >:)

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:29

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Ik had zomaar problemen met mijn Plextor 16x10x40. Dit lag aan te oude IDE Controller drivers. Ook heb ik de laatste firmware erop gezet en dat apparaat op UDMA33 gejumpert. Bij mij doet ie het al een tijd als zonnetje.

Mocht er nou toch iets mis zijn met het apparaat: Bel met plextor, ze halen hem op en zo'n 3 dagen later heb je hem terug. Plextor heeft hele goeie service (mits je nog binnen de garantie zit uiteraard)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:39

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA->OM

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 09:51 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Move HA->OM
Dat had ik al verwacht ja :( ... maar hier lezen zo weinig mensen in vergelijking met HA ...

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 09:48 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
Ik had zomaar problemen met mijn Plextor 16x10x40. Dit lag aan te oude IDE Controller drivers. Ook heb ik de laatste firmware erop gezet en dat apparaat op UDMA33 gejumpert. Bij mij doet ie het al een tijd als zonnetje.

Mocht er nou toch iets mis zijn met het apparaat: Bel met plextor, ze halen hem op en zo'n 3 dagen later heb je hem terug. Plextor heeft hele goeie service (mits je nog binnen de garantie zit uiteraard)
Maar het apparaat is UDMA66 ... moet toch gewoon werken lijkt me. Hij zit op Primary Slave en de drivers voor de IDE controller zijn nieuw. Kreeg jij het probleem ook van het één op het andere moment zonder aanleiding dan :?

Verwijderd

Wat ik zou doen is eerst uitsluiten of het aan nero ligt. Dus gebruik een andere programma en test dit ook uit en brand ook andere data misschien is de data wel rot? en probeer andere media cdrs. btw nero 5.0 is bagger pak dus wel 5.1 ! ook al werkte die nog zo goed misschien werkt ie nu niet meer doordat andere software erop staat nu!

Verder over die error messege ... misschien heeft dit te maken met de leadout schrijven of over burning? ofwel de cdr is te klein om dat erop te zetten wat je wilt? Maar goed dit lijkt me ver gezocht omdat nero zelfs ook een waarschuwing geeft.

Verder zeg je dat je een IMAGE programma gebruikt. Wat je dus doet. Je hebt een probleem, daarna haal je dit probleem weg (delete win dir/ format hd o.i.d.) en daarna zet je de image weer terug. Zit in de image niet ook al het probleem(in de image staat toch niet nero versie 5.oud.xx tussen wat dus misschien conflicteerd?! Ik zou maar een CLEAN install doen(wel als laatste als je er echt niet uitkomt natuurlijk).

Verder kan je op www.google.com zoeken naar aspi4all(versie 4.60 nog wat) dit is een aspi layer die goed werkt met alle cdrs (winxp niet) dus even update die handel!

Ook heb ik bij mijn yamaha 4x speed een jaar of 2 terug iets gehad dat gewoon de drive (laser) (1 jaar oud was die !)het niet meer deed. dus gewoon maar een plextor 12x gekocht. en voor mij nooit meer yamaha!

• Wouter!
  • Nu online
Op dinsdag 11 december 2001 16:06 schreef wouter10 het volgende:
Wat ik zou doen is eerst uitsluiten of het aan nero ligt. Dus gebruik een andere programma en test dit ook uit en brand ook andere data misschien is de data wel rot? en probeer andere media cdrs. btw nero 5.0 is bagger pak dus wel 5.1 ! ook al werkte die nog zo goed misschien werkt ie nu niet meer doordat andere software erop staat nu!
Data is okey, doet het gewoon en heb ik al eerder op CD gezet.
Verder over die error messege ... misschien heeft dit te maken met de leadout schrijven of over burning? ofwel de cdr is te klein om dat erop te zetten wat je wilt? Maar goed dit lijkt me ver gezocht omdat nero zelfs ook een waarschuwing geeft.
Hij doet het bij alle formaten. Zowel bij data van net iets meer dan 700MB (703MB) als bij minder (niet over-burning).
Verder zeg je dat je een IMAGE programma gebruikt. Wat je dus doet. Je hebt een probleem, daarna haal je dit probleem weg (delete win dir/ format hd o.i.d.) en daarna zet je de image weer terug. Zit in de image niet ook al het probleem(in de image staat toch niet nero versie 5.oud.xx tussen wat dus misschien conflicteerd?! Ik zou maar een CLEAN install doen(wel als laatste als je er echt niet uitkomt natuurlijk).
Die drive-image is een image van Win98SE clean install en alleen alle hardware drivers. Verder geen programma's en dus ook geen Nero.
Verder kan je op www.google.com zoeken naar aspi4all(versie 4.60 nog wat) dit is een aspi layer die goed werkt met alle cdrs (winxp niet) dus even update die handel!
Dit snap ik niet helemaal ... waar is dit voor? Dit is voor Windows in het algemeen? Okey, maar dat verklaart nog steeds niet waarom dit probleem zo plots ontstond.
Ook heb ik bij mijn yamaha 4x speed een jaar of 2 terug iets gehad dat gewoon de drive (laser) (1 jaar oud was die !)het niet meer deed. dus gewoon maar een plextor 12x gekocht. en voor mij nooit meer yamaha!
Yamaha hoef ik ook niet meer :(. Ongeveer een half jaar geleden is m'n 6416SCSI overleden zo'n maand na de garantie :( :( :(. De laser van m'n Plex lijkt me trouwens wel okey, want als ik werkelijk brand (dus geen beeld/simulatie branden) dan staan er dus wel sporen op de CD ... echter tot 35% want dan houdt ie op :(

De reden waarom ik zo doorzeur over dat ik de software niet wil veranderen is omdat ik het vermoeden heb dat er iets met de brander is. Ik hoop namelijk dat iemand dit al eerder heeft gezien en me dus meer kan vertellen. Tot nu toe is het namelijk alleen nog maar gissen geweest :(

Verwijderd

Op dinsdag 11 december 2001 18:47 schreef ThaWout het volgende:

De reden waarom ik zo doorzeur over dat ik de software niet wil veranderen is omdat ik het vermoeden heb dat er iets met de brander is. Ik hoop namelijk dat iemand dit al eerder heeft gezien en me dus meer kan vertellen. Tot nu toe is het namelijk alleen nog maar gissen geweest :(
Je vermoedt dat het de brander is?
Om dat vermoeden te bevestigen zul je toch andere software moeten gebruiken!
En dat is een kleine moeite.

Anders blijft het gissen!!!!

• Wouter!
  • Nu online
Ik deed een Nero update (naar 5.5). Rebooten, bla,bla,bla ... Nero starten ... en toen bleef ie hangen bij het scannen van de SCSI/IDE-bus :(. Nero kon ik gewoon niet meer inkomen, op geen enkele manier. Dus ik weer ge-uninstalled. RegClean effe door het register gejaagd en errors gefixed. Vervolgens Nero 5.0 weer geïnstalleerd. Ik dacht "laat ik es een ander CD'tje pakken" ... het leek me sterk dat de CD rot was omdat ik er al 4 achter mekaar had verkloot en aangezien ik ook bij de simulatie de fout kreeg (maar schijnbaar werkt de simulatie dus ook niet als de CD rot is ... eigenlijk wel logisch). En ja hoor ... hij doet 't. Voor de zekerheid nog effe gechecked of het geen mazzel was door die oude CD weer te pakken ... nou, gaf dus weer een fout :(. Daarna weer een nieuwe CD gepakt en hij deed 't gewoon weer. Ik heb dus gewoon een doos met rotte CD's |:( :(.

Ik had dat eigenlijk al zowat uitgesloten omdat ik er dus al 4 achter mekaar had verkloot en omdat ie het bij de simulatie ook niet deed. Maar het probleem is dus opgelost :)

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Ik heb dit ook gehad, toen teruggegaan naar 12x deed t weer ff goed en toen weer die melding, teruggaan naar 8x toen deed t weer ff goed en weer die melding, toen heb ik em teruggestuurd naar plextor en heb ik een nieuwe gehad.

Verwijderd

Op woensdag 12 december 2001 14:24 schreef maddog_rvo het volgende:
Ik heb dit ook gehad, toen teruggegaan naar 12x deed t weer ff goed en toen weer die melding, teruggaan naar 8x toen deed t weer ff goed en weer die melding, toen heb ik em teruggestuurd naar plextor en heb ik een nieuwe gehad.
Euhm ... het is al opgelost zegt ie toch net :? Het kwam door een doos met een partij rotte CD's ;)
Pagina: 1