These are my principles. If you don't like them, I have others.
in de bart smit gaan staan en als iemand hetzelfde spel wil kopen dan biedt je die van jou voor 20 piek minder aan
`weet niet waar je woont maar in a`dam weet ik wel een paar adressen
hoi
Verwijderd
Gewoon over het internet, alleen kan ik op dit moment ff geen site bedenken waar je je kan inschrijven.
Verwijderd
Ik heb weleens oude spellen bij Cashconverters gebracht. Maar daar krijg je er niet zoveel voor (15 gulden ofzo per spel). Ik denk dat je beter marktplaats.nl ofzo kunt proberen!
Je kan het ook proberen bij zoon zaak waar ze allemaal ps2, nintendo dingen verkopen en dan aan de verkoper vragen of hij dat spel van je wilt kopen.
In utrecht kan het ben alleen effe de naam kwijt van die zaak
In utrecht kan het ben alleen effe de naam kwijt van die zaak
Verwijderd
goed advies zeg,spreek je uit eigen ervaringOp maandag 10 december 2001 23:51 schreef rick_h het volgende:
in de bart smit gaan staan en als iemand hetzelfde spel wil kopen dan biedt je die van jou voor 20 piek minder aan
Verwijderd
offtopic > ik zie jou vaak spelen in cs servers vooral de NL's uitteraard, op welke servers speel je nog meer ? ( ik ben SeVeN_NL)Op dinsdag 11 december 2001 00:16 schreef Kr44nVogel het volgende:
`weet niet waar je woont maar in a`dam weet ik wel een paar adressen
Verwijderd
'Games en Zo' op Hoog Catharijne;In utrecht kan het ben alleen effe de naam kwijt van die zaak.
'Replay' op de Amsterdamsestraatweg
Pagina: 1